Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
Jag antog att han var vampyr så jag försöker komms ihåg hans lukt...
30 jan, 2014 16:51
|
|
Borttagen
|
Jag hoppade upp till ett av de stora fönstren som hade varit hennes. Och mycket riktigt, där var hennes rum som jag mindes det.
30 jan, 2014 16:53
|
|
Borttagen
|
Efter ungefär 4 timmar hade jag hittat hans luktspår.
30 jan, 2014 17:06
|
|
Borttagen
|
Och mycket riktigt satt hon där inne vid skrivbordet vid fönstret. Jag knackade försiktigt på rutan som jag alltid gjort förut.
30 jan, 2014 17:09
|
|
Borttagen
|
-Julia-
Jag ryckte till och tittade upp genom fönstret.
Men det fanns ingen där...
30 jan, 2014 17:17
|
|
Borttagen
|
Jag suckade till åt mig själv och blev synlig.
30 jan, 2014 17:18
|
|
Borttagen
|
Jag skrek till och hoppade baklänges rakt in i bokhyllan.
Det var... Det var Diego!!!!!!!!
30 jan, 2014 17:26
|
|
Borttagen
|
Jag log lite åt hennes reaktion och väntade på att fönstret skulle öppnas.
30 jan, 2014 17:27
|
|
Borttagen
|
Jag öppnade fönstret med klapprande hjärta.
30 jan, 2014 17:32
|
|
Borttagen
|
Jag hoppade ner från fönsterbrädan ner på golvet och mötte hennes tindrande ögon. Senast jag hade träffat henne var hon bara 14 men nu såg hon äldre ut.
30 jan, 2014 17:34
|
Du får inte svara på den här tråden.