Hogwarts nyhetsbrev
Forum > Harry Potter > Hogwarts nyhetsbrev
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vad kul att du fyller! Kom bara ihåg att säga till reserven så han/hon vet om att han/hon ska skriva...
7 maj, 2011 18:13 |
|
Lily_Evans
Elev |
Ska det....
Jag är ett horokruxfolk. 7 maj, 2011 18:18 |
|
Alicedor
Elev |
Skrivet av Lily_Evans: Kommer kanske inte hinna skriva så reserven måste ha något att skicka in. Fyller år på torsdag, mamma på lördag och min lillebror på söndag så jag kommer ha en massa saker att göra inför det... Jag ska säga till reserven att hon får göra den här veckan. Grattis föresten! ![]()
8 maj, 2011 02:35 |
|
ElvinLC
Elev |
Får jag göra en del av tidningen som är dagens fakta? Jag kan ta reda på olika fakta om harry potter!
Do not pity the dead, Harry. Pity the living. And above all those who live without love - Dumbledore 8 maj, 2011 07:14 |
|
Alicedor
Elev |
8 maj, 2011 09:42 |
|
Borttagen
|
Alicedor; Vad ska jag göra som reserv/vice redaktör?
8 maj, 2011 10:46 |
|
Lily_Evans
Elev |
Skrivet av Alicedor: Skrivet av Lily_Evans: Kommer kanske inte hinna skriva så reserven måste ha något att skicka in. Fyller år på torsdag, mamma på lördag och min lillebror på söndag så jag kommer ha en massa saker att göra inför det... Jag ska säga till reserven att hon får göra den här veckan. Grattis föresten! Tack ![]() Jag är ett horokruxfolk. 8 maj, 2011 11:33 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
8 maj, 2011 11:46 |
|
Alicedor
Elev |
8 maj, 2011 11:49 |
|
Borttagen
|
Kan jag vara med?
8 maj, 2011 18:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen