PRS mellan Glina2 och Luna_rav (THG)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Glina2 och Luna_rav (THG)
|
Borttagen
|
Jag bet mig i läppen.
"Ja... jag gillar dig också..." sa jag tyst.
27 dec, 2013 18:20
|
|
Borttagen
|
Jag log ett bredare leende.
"Gör du?" Inom mig höll jag på att explodera av lycka.
27 dec, 2013 18:21
|
|
Borttagen
|
"Ja..." mumlade jag generat och tittade ner.
27 dec, 2013 18:23
|
|
Borttagen
|
27 dec, 2013 18:23
|
|
Borttagen
|
Ännu en gång log jag för mig själv och kramade honom, det kändes bra. Som att allt var okej nu.
27 dec, 2013 18:25
|
|
Borttagen
|
"Kom så går vi." Sa jag och kysste henne snabbt på hennes varma panna.
27 dec, 2013 18:29
|
|
Borttagen
|
Jag blev lätt röd om kinderna och fortsatte att gå.
27 dec, 2013 19:20
|
|
Borttagen
|
Efter ett tag skymtade vattenhållet bakom träden några meter från oss.
27 dec, 2013 20:07
|
|
Borttagen
|
Jag log när jag såg vattnet, det var en lättnad.
27 dec, 2013 20:55
|
|
Borttagen
|
Jag gick fram till det.
"Sätt dig." Mumlade jag och log.
27 dec, 2013 21:15
|
Du får inte svara på den här tråden.