PRS mellan amanda1104 och Fellrendión
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan amanda1104 och Fellrendión
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
"Jag får väll vara försiktig. Och se till att ingen skjuter mot den" säger Aily och går sakta fram till draken.
"Hej" säger Aily tvekande och räcker fram handen. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 jan, 2014 01:09 |
|
Fellrendión
Elev |
(Den är ju högt i himlen, fast om den landar så ja)
"Sluta skjut", sa Ruby högt. De andra slutade så småningom.
1 jan, 2014 01:23 |
|
amanda1104
Elev |
[Oj, jag glömde det
Draken landar framför henne. Rök ringlar från den. Men ingen eld kommer. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 jan, 2014 10:42 |
|
Fellrendión
Elev |
1 jan, 2014 12:42 |
|
amanda1104
Elev |
"Låt mig försöka först. Jag kanske lyckas" säger Aily utan att ta blicken från draken. Han blänger tillbaka på henne. Aily får för sig att han försöker bestämma sig om han tycker om henne eller om han vill döda henne.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 jan, 2014 13:48 |
|
Fellrendión
Elev |
1 jan, 2014 13:50 |
|
amanda1104
Elev |
"Då får jag väll bli dödad då" muttrar Aily och tar ytterligare några steg fram mot draken.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 jan, 2014 13:55 |
|
Fellrendión
Elev |
"Sänk inte era bågar, skjut om det skulle vara nödvändigt", viskade Ruby till de andra skyttarna. Tillräckligt lågt för att inte Aily skulle höra.
1 jan, 2014 13:56 |
|
amanda1104
Elev |
Draken fnyser och ett rökmoln virvlar sig runt Aily. När det är borta ser Aily hur drakens vingar är fulla med hål efter pilar. Alla förutom en har gått igenom.
"Jag ska bara dra ut den där pilen. Sedan kommer det kännas mycket bättre" säger Aily till draken och går fram till vingen. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 jan, 2014 13:59 |
|
Fellrendión
Elev |
1 jan, 2014 14:09 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen