A Dragon's Tale [SV]
Forum > Fanfiction > A Dragon's Tale [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tom Felton - *sägs med pipig gullig röst: * Jag är ett väldigt snällt spöke. *blinkar med ögonfransarna* ÄÄÄÄÄÄÄH JEEEESUUUUS ETT SPÖKE!!!! skojja, cha på dej du genomskinliga sak ;' (Ha, ha! Jag trodde att du skrev JESUS ÄR ETT SPÖKE!!! Först Tjaba. (Jag är GEEEEENOMSKIIIINLIG) *sjung genomskinlig med hemskt falsk röst 15 dec, 2013 21:06 |
|
Alma123!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alma123!!: TUR!!! om du har lite tid över någon gång kanske du skulle vilja läsa min ff. ha inga höga förväntningar bara!! Den är absolut inte lika bra som din! Men snälllaaa din är helt säkert lika bra som min om inte bättre! ha bara ointe för höga förväntningar!! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36543&page=1 "Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 16 dec, 2013 14:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alma123!!: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alma123!!: TUR!!! om du har lite tid över någon gång kanske du skulle vilja läsa min ff. ha inga höga förväntningar bara!! Den är absolut inte lika bra som din! Men snälllaaa din är helt säkert lika bra som min om inte bättre! ha bara ointe för höga förväntningar!! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36543&page=1 Jag ska läsa den!! 16 dec, 2013 16:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Me too Skrivet av Alma123!!: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alma123!!: TUR!!! om du har lite tid över någon gång kanske du skulle vilja läsa min ff. ha inga höga förväntningar bara!! Den är absolut inte lika bra som din! Men snälllaaa din är helt säkert lika bra som min om inte bättre! ha bara ointe för höga förväntningar!! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36543&page=1 Jag ska läsa den!! 16 dec, 2013 16:25 |
|
Alma123!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Me too Skrivet av Alma123!!: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alma123!!: TUR!!! om du har lite tid över någon gång kanske du skulle vilja läsa min ff. ha inga höga förväntningar bara!! Den är absolut inte lika bra som din! Men snälllaaa din är helt säkert lika bra som min om inte bättre! ha bara ointe för höga förväntningar!! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36543&page=1 Jag ska läsa den!! imorgon, då jag kan gilla felr, kan ni räkna med att ni blir dom första! "Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 16 dec, 2013 16:45 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen