Skräckliv (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Skräckliv (Prs)
|
Borttagen
|
" jag hoppas det ialafall " sa Jonas
11 nov, 2013 19:42
|
|
Borttagen
|
"Jag tror inte dom vill att vi ska gå till skolan... Dom tror nog att vi kommer att skvallra för alla." suckade Kim.
11 nov, 2013 19:50
|
|
Borttagen
|
Arvid hade sutit tyst och lyssnat på samtalet
11 nov, 2013 19:51
|
|
Borttagen
|
"Kanske... Men några här har ju redan försökt att säga till vuxna. Men dom trodde inte på dom. Och jag förstår dom... liksom, vem skulle tro att det fanns vampyrer..." suckade Anton.
"Men vi sa till lärare INNAN vi visste att det fanns vampyrer." sa Mika
11 nov, 2013 19:53
|
|
Borttagen
|
" ja det gjorde vi " sa Jessica
Arvid tänte att det var båst att håla tyst
11 nov, 2013 19:57
|
|
Borttagen
|
"Men dom trodde inte på att det fanns en död flicka på skolgården eller hur?" sa Anton.
"Nej..." mumlade Mika.
"Så varför skulle dom tro på att det finns vampyrer. " fortsatte Anton.
11 nov, 2013 19:59
|
|
Borttagen
|
" vuxna lyssnar inte på barn " sa Arvid
11 nov, 2013 20:01
|
|
Borttagen
|
Kim fnös.
"Klart dom inte gör. Dom tycker att dom är så mycket smartare för att dom är äldre. Det gör dom bara ännu mer löjliga." sa han och suckade.
11 nov, 2013 20:05
|
|
Borttagen
|
Arvid gäspade men tvingade sig själv att var vakeden
11 nov, 2013 20:09
|
|
Borttagen
|
"Hur mycket är klockan?" frågade Mika och gäspade hon också.
11 nov, 2013 20:11
|
Du får inte svara på den här tråden.