(prs mellan mig & luna_rav) Kickin it
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (prs mellan mig & luna_rav) Kickin it
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kola
Elev |
Jag skrattade när vi gick över gatan mot min och Mikas lilla... Eller ja, ganska stora lägenhet. Det var mörkt ute och snön vräkte ner. Jag hade fått lånas hans jacka och den var sjuuukt stor! Vi gick hand i hand och kom till en lyktstolpe och stannade.
Det ser så fint ut" fnissade jag och tittade ut mot kullen som var täckt av snö. Han flinade. "Inte lika fint som dig" sa han och strök bort en hårlock från mitt ansikte. Jag blev alldeles varm och rodnade. Det hade slutat snö så mycket, bara några snöflingor letade sig ner mot marken. Vi satte oss på bänken framför kullen. Vi blev alldeles blöta och Jack tog upp snö i handen och kramade det till en snöboll. "Jack... Nej.." sa jag och reste mig upp. Han skrattade åt mig och kastade snöbollen mot mig. "Neeej!" skrek jag och tog upp snö. Vi kastade några snöbollar och gick sedan in, alldeles blöta och kalla. "Vad fan.." mumlade Mika när hon blev tvungen att städa undan efter oss; vi hade bara slängt kläderna på golvet och sprungit upp på mitt rum för att värma oss. that's all I got to say 16 dec, 2013 19:49 |
|
Borttagen
|
Jag städa undan efter dom. Nu kände jag mig som en mamma, allvarligt. När jag var klar gjorde jag en kopp varm choklad och satte mig till rätta i soffan igen. Jag satte på Narnia 2. När kriget började tog jag ett äpple och stirrade på skärmen. Jag satt där med filten över mig, tuggade några tuggor på äpplet, drack varm choklad och stirrade på skärmen. När Peter lämnade resten av besättningen kände jag en tår falla ner för kinderna. Det var verkligen sorgligt när han och de andra sprang iväg från striden när det var dom som börjat den. Och dessutom hade dom lämnat en del av sina vänner att dö. Jag suckade djupt och tog en klunk av chokladen och fortsatte att stirra på skärmen. 16 dec, 2013 19:56 |
|
Kola
Elev |
Vi satte oss i min säng och drog täcket över oss. Jag hade tagit av mina våta kläder och satt på mig en väldigt för stor grå t-shirt. Det var en gullig liten katt på den, jag hade fått tröjan när jag var liten. Den var fortfarande för stor eftersom den var i XL. Jag vet inte varför pappa, som hade gett mig den, hade fått för sig att en sjuåring skulle ha en XL tröja... Men men. Jack hade fått låna pappas gamla mjukisbyxor som jag hittade i tvätten häromdan. Vi låg och värmde oss medan vi tittade ut genom fönstret. Snön singlade ner och det såg nästan magiskt ut. Jack vände sig mot mig och log när han märkte att jag skakade av kyla.
"Kom här" sa han mjukt och öppnade sin famn. Jag log svagt mot honom och kröp in i hans famn. Jag låg med magen mot hans vältränade 6-pack. Han strök med handen längs min midja och stannade när han kom till tröjan slut. Han pillade lite på tröjan och la handen mot början av mitt ben. Jag blev alldeles varm och lekte med snörena på hans byxor. Jag blundade och lät handen glida uppåt, mot hans mage. Jag kände 6-packet genom tröjan och han rös till och kysste mig på huvudet. Jag log för mig själv. Hans hand slank in under min tröja och vilade på min midja, medan min hand lekte med kanten av hans byxor. "Jag älskar dig Kim" sa han lågt medan hans ögon tittade djupt in i mina. "Jag älskar dig med Jack" sa jag och kysste honom. Vi somnade mjukt i varandras armar.. that's all I got to say 17 dec, 2013 21:43 |
|
Borttagen
|
Jag fortsatte att stirra på skärmen och filmen fortsatte. Jag tittade ut ur fönstret och såg hur snön dinglade ner från himlen. Det såg verkligen ut som i narnia. 18 dec, 2013 19:32 |
|
Kola
Elev |
Jag vaknade runt halv sju på morgonen. Jag skulle vända mig om när jag kände ett par händer om mina midja. Jack. Jag log för mig själv och vände mig mot honom. Han sov fortfarande, jag kunde verkligen inte sluta stirra. Jag kollade på klockan, skolan hade börjat. Fan... Tänkte jag men kom sedan på att vi var lediga på grund av balen. Jag log för mig själv när jag tänkte på min klänning. Jack rörde på sig och hans händer tog ett hårdare tag om mig. Vi låg tätt mot varandra och jag vilade mitt huvud mot hans bröst. Han kysste mitt huvud, han hade alltså vaknat.
"Go'morron" flinade jag och tittade upp på honom. Han log och kysste mig, länge. Jag la mig ner och han följde med. Han ställde sig 'över' mig och såg mig i ögonen. Jag rodnade och tog tag om hans axlar och drog honom mot mig. Jag kysste honom hårt och strök med handen längs hans byxor. Han lekte med mitt hår la sig ner så att jag var över honom istället. Han kysste mig längs halsen och jag bet mig i läppen. Han var så jävla het. Han såg på mig med sina mjuka bruna ögon. Jag kysste honom medan jag lät min hand glida in under hans tröja. Jag kände hans magmuskler och rodnade över att jag var så framåt. Jag backade från honom och såg på honom med ledsna ögon. "Vad är det?" frågade han och verkade orolig. "Förlåt.." sa jag och rodnade. "För vad?" frågade han och tog min hand och kysste mina fingrar. "För att jag... Jag är som en jävla bitch! Som... GRACIE!" utbrast jag och grät. "Kimmie.." sa han och kramade mig mjukt. "Jag brukar inte vara såhär framåt..." mumlade jag i hans öra. Han nickade sakta. "Det är inget fel med att vara kär.." mumlade han och kysste min kind. Jag stönade och bet mig i läppen. Han log och tog det som en ledtråd för mer. Han kysste min hals och nacke. Jag kunde inte låta bli utan stönade ännu en gång. Jag grep tag om hans vältränade armar. Eftersom han satt upp hade jag hamnat i hans knä. Han strök med handen längs min rygg och in under tröjan. Jag stönade nöjt och kysste honom hårt. Eller, kysste kanske inte är ett så bra ord för det. Snarare hånglade (OH YEAH!! FINALLY... Hrm.. I meannn..). that's all I got to say 18 dec, 2013 20:24 |
|
Borttagen
|
När jag sett klart på alla filmer ställde jag mig upp ur soffan och gick ut i hallen. Jag tittade mig i spegeln och såg hur mitt rosa hår låg som en stor knut. Jag satte på mig skorna och drog över en jacka. "Jag sticker ut ett tag! Ni får laga maten!!" ropade jag till Kim och Jack. Jag gick ut ur huset och tittade mig omkring. Jag la händerna i fickorna och började gå på gatan. Snön började falla snabbare och jag kände hur kall jag blev om öronen. Jag satte på mig min mössa och vantarna som jag hade haft i min jackficka. Sedan gick jag mot en liten kiosk av kanten ut av ICA. Folk ville sälja massa med saker nu för tiden. Jag kollade på damen som satt bakom bordet. Jag tog upp ett halsband och tittade på det. "Hur mycket kostar den?" frågade jag och hon log mot mig. "femtio." svarade hon och ställde sig upp från stolen. Jag nickade tveksamt och la tillbaka den. Kvinnan satte sig besviket ner igen och jag gick mot nästa kiosk. 20 dec, 2013 17:41 |
|
Kola
Elev |
Jag vaknade av att jag hörde Mika öppna och stänga dörren. Vad var klockan? Jag kollade på mobilen som låg bredvid sängen, klockan var halv ett. Dags för lunch... Jag skakade om Jack, som hade somnat bredvid mig.
"Mhrm.." mumlade han och gömde huvudet i kudden. Jag fnissade. "Dags för lunch" viskade jag i hans öra. Han nickade och satte sig upp. Han såg alldeles yrvaken ut. "Jag ska bara ta en dusch" fnissade jag och kysste honom snabbt. Han nickade och bytte om till sina andra kläder. Jag tog ett par jeans och en grå stickad tröja med mig. Jag duschade, borstade tänderna och fönade håret. Jag plockade också fram ett svart halsband, det var ett kors på den. Jag satte upp håret i en tofs och gick tillbaka till Jack som satt och höll på med mobilen... Vänta nu... MIN MOBIL! Jag sprang fram till honom och tog den ur hans hand. Han hade vart inne på SMS. "Vad gjorde du?!" frågade jag honom och slog honom på armen. Han flinade och jag kunde inte låta bli att le, lite. Jag kollade på skärmen, det var en gruppchatt med Eddie, Jerry och Milton. Det stod: Jack är världens bästa kille!. Jag suckade åt honom och slog till honom på armen igen. Han flinade och ställde sig upp. "Ska vi fixa mat?" frågade han och tog min hand. Jag nickade trött. "Eww... Visst ja, vi måste handla.. STORHANDLA" sa jag trött. Han flinade hon smekte med sin tumme på min hand. "Det blir kul, allt är kul när man är två" sa han och kysste mig. Kläder: Mobil (Iphone 5) : that's all I got to say 20 dec, 2013 18:20 |
|
Borttagen
|
Det fanns verkligen inget att köpa i kioskerna. Jag suckade djupt och började vandra hem. Jag tryckte ner handtaget men det var låst. Kim och Jack hade antagligen gått ut. Jag låste upp den och tog av mig skorna. Jag tog sedan av mig jackan och la vantarna och mössan i fickan. Jag gick in till köket och gjorde en kopp varm choklad. Jag gick sedan till mitt rum och satte mig vid datorn. 20 dec, 2013 18:28 |
|
Kola
Elev |
Vi gick runt i affären och köpte nästan vad som helst. Såg vi något som såg gott ut, stoppade vi det i vår nästan fulla vagn. Vi gick mot godiset och köpte lite allt möjligt. Vi ställde oss sedan i kön och hon som stod bakom oss suckade. Hon hade bara en äggkartong och lite filmjölk så vi lät henne gå före.
"Tack så mycket ungar" sa hon och log. Jag fnissade åt Jack som bugade fånigt. Jag slog till honom på armen, igen, och han kysste mig bara. Jag betalade med kreditkortet medan damen i kassan tittade fundersamt på mig. "Ska du verkligen ha allt detta?" frågade hon fundersamt. Jag nickade och log mot henne och hon såg frågande ut. "Hur gammal är du? Har du egen lägenhet?" frågade hon. Jag skrattade. "Ja jag har en egen lägenhet. Jag är fjorton.." sa jag och Jack flinade medan han plockade ner sakerna i påsar. Damen nickade sakta. "Är det din pojkvän?" frågade hon och jag nickade och tittade ner i golvet. Hon tror säkert att vi bor tillsammans. Damen nickade igen och jag gick vidare. Jack kysste mig och log sedan mot damen som såg lite fundersam ut. Jag flinade och vi gick hand i hand ut med massa påsar i vagnen. Vi hjälptes åt med att bära de hem och ställde de på köksbordet. "Hej Mika!" ropade jag. that's all I got to say 20 dec, 2013 21:12 |
|
Borttagen
|
"Jag ska bara gå och göra en sak." sa jag till Anton på skype. Jag sprang ut ur mitt rum och in till köket. "Hej!" ropade jag i Kims öra så att hon hoppade till. Jag gick mot köksbordet och rotade igenom alla påsarna. "Vad är det med er egentligen? Det ser ju ut som att ni har köpt flera ton av allting i affären!" sa tag upprört till dom. Jack flinade. "Det kanske vi gjorde" sa han och Kim slog honom på armen. "Nej, det är klart vi inte gjorde!" skrattade Kim. "Kvinnan i kassan trodde nog det." svarade Jack och började skratta han också. Jag himlade med ögonen. "Vad sa ni till henne?" frågade jag med ett flin. Kim och Jack började berätta vad de hade sagt medan de plockade in allt i kylskåpet. "Ni är ju knäppa." suckade jag med ett flin och tittade i påsarna ännu en gång. "Men vart är mini yoghurten?" 20 dec, 2013 21:23 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (prs mellan mig & luna_rav) Kickin it
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen