Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
Jag orkade inte titta på rummet själv utan stängde in mig i mitt eget rum, ett mycket dunklare med en fin mörk lila färg som även detta hade fönster, dock lite fler, som vette ut mot gården.
Jag hade en stor tv bredvid min garderob och en dator mitt emot tv:en.
Och ett skrivbord hade jag förstås.
Det kändes som en evighet jag satt där vid tv:en och slappade medan jag zappade mellan kanalerna eller satt och slösurfade eller landade med kompisar.
Eller till och med ritade, något jag gillade väldigt mycket innan.
30 okt, 2013 22:33
|
|
Borttagen
|
Jag tig ett steg in i rummet. På skrivbordet låg en IPad. Jag kunde inte hålla mig utan kikade in i garderoben där jag tappade hakan en andra gång. Jag kollade på storlekarna. Otroligt nog verkade hon ha varit ungefär lika stor som mig.
30 okt, 2013 22:38
Detta inlägg ändrades senast 2013-10-30 kl. 22:45
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig bredvid fönstret och såg ut.
30 okt, 2013 22:42
|
|
Borttagen
|
I garderoben fanns även skor, i min storlek och ett sminkbord med spegel stod längst in.
30 okt, 2013 22:43
|
|
Borttagen
|
Jag hämtade ett ritblock och en penna började skissa det jag såg utanför.
30 okt, 2013 22:45
|
|
Borttagen
|
När jag kom ut ur garderoben märkte jag att William inte var kvar. Jag gick förundrat ut ur rummet och bredvid det hittade jag ett som skulle kunna vara hans. Jag knackade försiktigt på dörren.
30 okt, 2013 22:47
|
|
Borttagen
|
Jag hörde ingenting utan var helt inne i mitt skissande.
30 okt, 2013 22:49
|
|
Borttagen
|
Jag öppnade försiktigt dörren och kikade in.
30 okt, 2013 22:50
|
|
Borttagen
|
30 okt, 2013 22:53
|
|
Borttagen
|
30 okt, 2013 22:54
|
Du får inte svara på den här tråden.