Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
- Teddyyyyybjörnen freeeedrikssooooon! Sjunger jag och ignorerar Brian.
4 nov, 2013 22:33
|
|
Borttagen
|
Jag suckar men ser att Teddy börjar gråta.
"Teddy...De älskade dig, de gjorde det."
4 nov, 2013 22:34
|
|
Borttagen
|
Jag ser buttert på Brian.
- Lämna oss ensamma ett tag Brian-Troll! Ber jag allvarligt.
4 nov, 2013 22:35
|
|
Borttagen
|
Teddy kramar om min hand.
"De... de dog, de älskade mig inte, de DOG hellre för den här skolan!"
4 nov, 2013 22:37
|
|
Borttagen
|
- Var inte dum sötnos, de gjorde det för dig fattar du väl? De älskar dig så mycket att de är kvar här och vakar över dig! Säger jag övertygad om att jag har rätt.
4 nov, 2013 22:39
|
|
Borttagen
|
Teddy ler lätt mot oss.
"Jag är så jävla töntig. Kom vi går ner!"
4 nov, 2013 22:40
|
|
Borttagen
|
- Men TeddyBjörn! Du är ju cooligast! Säger jag, nästan förolämpat.
4 nov, 2013 22:41
|
|
Borttagen
|
Jag ler mot dem båda och öppnar dörren.
"Har ni ätit?"
4 nov, 2013 22:44
|
|
Borttagen
|
- Näää! Säger jag och gör stora ögon.
- Får jag sitta bredvid dig Ted? Frågar jag snällt. Och går bredvid honom.
4 nov, 2013 22:49
|
|
Borttagen
|
"Då går vi o äter!!!", jag börjar gå mot öppningen.
"Juste, Cornelia, ska du med?"
4 nov, 2013 22:51
|
Du får inte svara på den här tråden.