ErisedStone å TildeW
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ErisedStone å TildeW
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Nej, verkligen inte. Vi kommer nog vinna med dig i kören!" sa jag.
23 dec, 2013 17:05 |
|
TildeW
Elev |
23 dec, 2013 17:09 |
|
Borttagen
|
Jag skrattade.
"Det skulle vara ett säkert sätt för oss att förlora" 23 dec, 2013 17:10 |
|
TildeW
Elev |
23 dec, 2013 17:11 |
|
Borttagen
|
"Du, jag gick med i kören för att Finn tvingade mig, inte för att jag har talang" skrattade jag.
23 dec, 2013 17:13 |
|
TildeW
Elev |
23 dec, 2013 17:15 |
|
Borttagen
|
"Men jag kom med i alla fall" sa jag.
23 dec, 2013 17:17 |
|
TildeW
Elev |
23 dec, 2013 17:18 |
|
Borttagen
|
"Du kommer ångra dig"
23 dec, 2013 17:19 |
|
TildeW
Elev |
23 dec, 2013 17:20 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen