(Prs) evee & Justme!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee & Justme!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evee
Elev |
Min skjorta blev blöt på axeln och jag märkte hur hon grät. Jag la min andra arm om henne också och strök henne försiktigt över ryggen.
![]() ![]()
8 okt, 2013 19:19 |
|
Borttagen
|
Jag suckade och försökte sluta gråta. Jag lyckades inte så bra, men jag försökte iallafall.
8 okt, 2013 19:23 |
|
evee
Elev |
8 okt, 2013 19:25 |
|
Borttagen
|
- Det känns som om jag håller på att förlora allting. Snyftade jag och torkade bort tårarna med handen.
8 okt, 2013 19:28 |
|
evee
Elev |
8 okt, 2013 19:40 |
|
Borttagen
|
- Ja, men Anna kommer bara att ta dig ifrån mig. Grät jag.
8 okt, 2013 19:43 |
|
evee
Elev |
8 okt, 2013 19:48 |
|
Borttagen
|
Jag log och såg honom djupt in i ögonen.
8 okt, 2013 19:50 |
|
evee
Elev |
8 okt, 2013 19:52 |
|
Borttagen
|
Jag nickade och började gå till stora salen.
Sebastian såg att jag hade gråtit och såg storögt på mig. - Vad gjorde du med henne ? Frågade Sebbe av Add och såg på honom. - Han har inte gjort något. Svarade jag snabbt. 8 okt, 2013 19:55 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen