Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
24 sep, 2013 19:58
|
|
Borttagen
|
Jag log lite och la armarna om henne.
24 sep, 2013 20:12
|
|
Borttagen
|
24 sep, 2013 20:20
|
|
Borttagen
|
"Vad heter han?"
Frågade jag i ett försök att överrumpla henne.
24 sep, 2013 20:22
|
|
Borttagen
|
"Jag är inte ihop med någon sa jag ju!"
24 sep, 2013 20:25
|
|
Borttagen
|
24 sep, 2013 20:26
|
|
Borttagen
|
24 sep, 2013 20:28
|
|
Borttagen
|
"Godnatt då"
Mumlade jag.
24 sep, 2013 20:31
|
|
Borttagen
|
"Godnatt." Jag pussade honom på kinden.
"Åker du imorgon igen?"
24 sep, 2013 20:36
|
|
Borttagen
|
"Övermorrn"
Svarade jag och rufsade om i hennes hår.
24 sep, 2013 20:40
|
Du får inte svara på den här tråden.