PRS(Dragon Fantasy)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS(Dragon Fantasy)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel log större. "Man tackar". Hon vände sedan honom ryggen och tittade upp på Meira. "Vad nu? Ska vi fortsätta direkt till Gondor, eller ska vi stanna här tills imorgon?".
16 sep, 2013 19:51 |
|
Vildvittra
Elev |
"Vi rider tidigt imorgon bitti, ingen ide att göra det nu." sa hon och nickar åt dem. "Stick iväg nu och få era vapen och klädnader, umgås med era familjer, imorgon ger vi oss av." sa hon och hoberna stack iväg.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 sep, 2013 20:03 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel stannade dock kvar, såklart. Hon hade ingen familj här. "Antar att man har ledigt då" mumlade hon och började gå mot deras tält. Ärligt talat var hon fortfarande riktigt trött, så om hon kunde skulle hon få sig mer vila.
16 sep, 2013 21:07 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira nickade och såg efter henne, hon behövde sova, men Meira var inte trött, sakta gick hon genom hobbyn och såg sig om.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 sep, 2013 21:16 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel kom tillbaka till tältet, hon tog inte ens av sig då hon la sig ner och somnade ganska direkt, hon drog inte ens filten över sig.
Då Meira gick genom byn så hördes snart en röst nedanför henne. "Du...Du verkar känna den där hoben va? Hon som demonstrerade, vad heter hon?". Det var hoben från testen.
16 sep, 2013 21:19 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira som gick i sina egna tankar snubblade nästan över honom innan hon registrerade att han var där. "Jo.......jo det gör jag." sa hon och log lätt, hon såg ner på hoben och satte sig sedan ner på en bänk för att de skulle komma i jämnhöjd.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 sep, 2013 21:26 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Hoben, vars namn var San log stort mot henne. "Bra, så...kan du berätta vad hon heter?". Nalel hade fångat honom, mest för att hon demonstrerat.
16 sep, 2013 21:28 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du kan väl fråga henne själv? Du verkar ju ha mål i munnen." skrattar Meira roat och ser på honom, "Vad heter du unge man och hur gammal är du?" frågar hon, hon var lätt överbeskyddande det visste hon.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 sep, 2013 21:31 |
|
Jessica Tonks
Elev |
San skrattade lätt. "Det skulle jag ha gjort om jag hittade henne". Men han hade inte ens försökt med att titta i tälten. "Jag? Jag heter San, och jag är femtionio". Det var fortfarande ungt för en hob.
16 sep, 2013 21:34 |
|
Vildvittra
Elev |
"Okej...." sa Meira och gjorde en snabb uträkning att han borde vara lite äldre än henne om de räknade i människoår. "Trevligt att träffas, jag heter Meira och du får prata med henne imorgon." sa Meira och log mot honom.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 sep, 2013 21:46 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen