(Prs) Mellan JustMe! & fashion7
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Mellan JustMe! & fashion7
|
Borttagen
|
Jag var i mitt rum och chattade med klassen.
1 sep, 2013 20:34
|
|
Borttagen
|
( Kan vi skriva lite längre ? cx)
1 sep, 2013 20:35
|
|
Borttagen
|
1 sep, 2013 20:36
|
|
Borttagen
|
( Och kan det hända något intressant snart ? o.o)
1 sep, 2013 20:57
|
|
Borttagen
|
(Gärna xD skriv på du bara!)
1 sep, 2013 20:59
|
|
Borttagen
|
Miranda och Matilda gick hem.
Mamma ropade på alla att komma till köket.Mamma och Leis pappa stod brevid varandra i köket. Mamma höll handen oå sin mage och bad mig och de andra att sätta sig ner.
Hon gav alla en kopp te.
- Ni ska få en bror eller en syster. Sade mamma glatt om en stund och log.
Jag hade lust att kasta en kopp med kokhett vatten på henne.
Jag sprang till ytterdörren och drog på mig mina skor och min jacka. Jag hoppade upp på min motorcykel och kerde iväg.
Mamma ropade på mig från dörren.
Jag körde in oå ett kafé och satte mig vid ett bord. Jag gömde ansiktet i händerna och suckade.
1 sep, 2013 21:08
|
|
Borttagen
|
Jag stod och stirrade dumt på pappa och Anne. Sedan gav jag dem varsin örfil och åkte iväg med pappas bil.
- Hur kunde de göra så! gormade jag frustrerat och sparkade sönder ett bord som tillhörde ett kfé. Nu var jag framme vid centrum. Jag fick syn på Kevin och gick mot honom med en sur blick.
- Fy helvete! suckade jag och fingrade på min tröja. Sedan började jag gå iväg.
1 sep, 2013 21:12
|
|
Borttagen
|
Jag såg oförstående efter Lei.
Jag suckade och steg upp och åkte hem till Kyle.
Han dukade fram någonting att äta. Jag satte mig vid köksbordet mittemot Kyle och suckade.
- Vad hände ? Frågade Kyle och såg på mig. Jag hällde upp ett glas mjölk åt mig.
- Jag ska få en syster eller en bror. Sade jag kort och drack upp mjölken. Kyle nickade och såg på mig.
Kyle tog upp en macka och åt upp den.
- Är du inte glad då ? Frågade han. Jaag skulle göra vad som helst föratt få en syster eller bror. Lade han till.
- Vad tror du ? Sade jag och höjde på ena ögonbrynet.
1 sep, 2013 21:21
|
|
Borttagen
|
Jag gick till mirandas. Efter en rejäl bulle mådde jag lite bättre. Men inte tillräckligt. Jag suckade igen och gick sedan till skateparken.
1 sep, 2013 21:25
|
|
Borttagen
|
Jag steg ut i ösregnet och hoppade upp på min motorcykel.
Efter bara några minuter var jag genom blöt. Jaag körde runt i centrum och funderade på vad jag skulle göra.
- Mamma sade att hon inte ville ha flera barn. Muttrade jag för mig själv.
Jag försökte ringa till Alex men han svarade inte. Ingen hade sett eller pratat med honom på hela helgen. Inte ens Ida som han hjämt pratade med.
Jag ville inte gå hem och jag visste inte var jag skulle sova.
Jag gick in på ett kafé igen och åt en bulle och drack en kopp kaffe.
1 sep, 2013 21:39
|
Du får inte svara på den här tråden.