Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

1 2 3 ... 23 24 25 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


- Jo...jag tänkte att först så måste vi läsa på oss om DNA, celler, och så vidare. Sedan så...jag har typ läst i en av skolans böcker att det finns något ställe som tillhör en vampyrdrottning, hon som heter...Zoey eller något. Hon ska tydligen ha räddat världen från att bryta ut i krig. Alltså Människor vs. Vampyrer. Och hon kan kontrollera alla elementen! Jag tänkte att jag kunde besöka henne och be om råd...

Jag så osäkert på Selena,
- Ja, det är en dålig idé liksom, men det är det bästa jag har..., sa jag.

31 aug, 2013 14:37

Queen Boo
Elev

Avatar


avslöja inte något om böckerna! Jag har inte läst färdigt än, alla har inte kommit ut på svenska!!!
------------------------------------------------------
''Nej, det är en ganska bra idé... Men hur ska vi få tag i henne? Vet du, förresten. James blev jättekonstig igår, när du hade rusat till labbet. Han pekade på min panna och det sved när han nuddade den.'' Plötsligt kom jag på vad han sagt när han pekade på den. Neongrön.
(haha, här kommer en ny neongrön vampyr. Okej, ibland kan jag väl... specialisera ut mig själv. Och använda skumma ord.. )

jag är jättecoolig älska mig plz

31 aug, 2013 14:54

Borttagen

Avatar


Jag vet, har inte ens läst alla böckerna själv, bara hittar på Cx
--------------------------------------------
- Jag undrar varför? sa jag och tänkte på James.

31 aug, 2013 15:07

Queen Boo
Elev

Avatar


"Ja, jag kom på vad han sa" säger jag fundersamt

jag är jättecoolig älska mig plz

31 aug, 2013 15:27

Borttagen

Avatar


- Vad sa ha....vänta lite! Selena, varför skiftar din måne i blå och neongrön?

31 aug, 2013 15:33

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag stirrade på henne. "va?"

jag är jättecoolig älska mig plz

31 aug, 2013 15:44

Borttagen

Avatar


- Den..den är blå ibland, men nyss blev den...neongrön!!! Och nu är den blå igen...
Jag såg osäkert på Selena.

31 aug, 2013 15:45

Queen Boo
Elev

Avatar


"Vafan... neongrön?" Sa jag frustrerat. Och, eftersom jag var jag så tillade jag "jag passar mycket bättre i diskreta färger!"

jag är jättecoolig älska mig plz

31 aug, 2013 15:52

Borttagen

Avatar


Jag frustade till av skratt.
- Du har ett märke som kan betyda att du blir berömd, och du bryr dig om hur det passar???

31 aug, 2013 15:58

Queen Boo
Elev

Avatar


"Jag gillar inte neongrönt.... även fast det passar mitt humör"

jag är jättecoolig älska mig plz

31 aug, 2013 16:15

1 2 3 ... 23 24 25 ... 92 93 94

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

Du får inte svara på den här tråden.