Privat Rollspel (planerat, går inte att hoppa in)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat Rollspel (planerat, går inte att hoppa in)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wolf
Elev |
(Bra
När klockan närmar sig sju smyger jag ut ur sällskapsrummet och tassar vidare genom korridoren. Runt halv åtta kommer jag ut i den svala nattluften. Jag skyndar vidare mot skogen. All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 25 jun, 2013 11:45 |
|
Borttagen
|
(Ledsen att jag inte har varit inne på några dagar har varit bortrest till borås jag svarar senare när jag ser att det händer något
30 jun, 2013 18:52 |
|
Wolf
Elev |
(Okej, välkommen tillbaka
All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 30 jun, 2013 18:58 |
|
Borttagen
|
(Tack)
30 jun, 2013 19:11 |
|
Tossan
Elev |
Rachel sov, hon var utmattad efter att ha jagat fluffiga moln och spelat quidditch.
1 jul, 2013 08:50 |
|
Borttagen
|
Kollade igenom lite av de trådar jag bevakar och lade märke till den här, äre någon som vill forsätta eller väntar ni bara på att den ska dö ut?
8 aug, 2013 23:50 |
|
Tossan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kollade igenom lite av de trådar jag bevakar och lade märke till den här, äre någon som vill forsätta eller väntar ni bara på att den ska dö ut? Om folk är på så har jag inte heller något emot att fortsätta rollet 9 aug, 2013 12:53 |
|
NyTo
Elev |
Skrivet av Tossan: Skrivet av Borttagen: Kollade igenom lite av de trådar jag bevakar och lade märke till den här, äre någon som vill forsätta eller väntar ni bara på att den ska dö ut? Om folk är på så har jag inte heller något emot att fortsätta rollet Jag fortsätter gärna =P
9 aug, 2013 13:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av NyTo: Skrivet av Tossan: Skrivet av Borttagen: Kollade igenom lite av de trådar jag bevakar och lade märke till den här, äre någon som vill forsätta eller väntar ni bara på att den ska dö ut? Om folk är på så har jag inte heller något emot att fortsätta rollet Jag fortsätter gärna =P Så äre någon som vill "börja" elr vad man nu ska säga? :3 12 aug, 2013 14:10 |
|
Wolf
Elev |
Jag hoppas väl mest på att någon typ ska upptäcka min karaktär nu när hon förvandlas. Det skulle nog ge liv.
All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 21 aug, 2013 17:11 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat Rollspel (planerat, går inte att hoppa in)
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen