Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat Rollspel (planerat, går inte att hoppa in)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat Rollspel (planerat, går inte att hoppa in)

1 2 3 ... 23 24 25 ... 35 36 37
Användare Inlägg
Wolf
Elev

Avatar


(Bra )

När klockan närmar sig sju smyger jag ut ur sällskapsrummet och tassar vidare genom korridoren. Runt halv åtta kommer jag ut i den svala nattluften. Jag skyndar vidare mot skogen.

All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda.

25 jun, 2013 11:45

Borttagen

Avatar


(Ledsen att jag inte har varit inne på några dagar har varit bortrest till borås jag svarar senare när jag ser att det händer något

30 jun, 2013 18:52

Wolf
Elev

Avatar


(Okej, välkommen tillbaka )

All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda.

30 jun, 2013 18:58

Borttagen

Avatar


(Tack)

30 jun, 2013 19:11

Tossan
Elev

Avatar


Rachel sov, hon var utmattad efter att ha jagat fluffiga moln och spelat quidditch.

1 jul, 2013 08:50

Borttagen

Avatar


Kollade igenom lite av de trådar jag bevakar och lade märke till den här, äre någon som vill forsätta eller väntar ni bara på att den ska dö ut? jag tyckte iaf att det här rollet var riktigt roligt så, ifall ni skulle vilja forsätta skulle det vara jättekul

8 aug, 2013 23:50

Tossan
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kollade igenom lite av de trådar jag bevakar och lade märke till den här, äre någon som vill forsätta eller väntar ni bara på att den ska dö ut? jag tyckte iaf att det här rollet var riktigt roligt så, ifall ni skulle vilja forsätta skulle det vara jättekul


Om folk är på så har jag inte heller något emot att fortsätta rollet

9 aug, 2013 12:53

NyTo
Elev

Avatar


Skrivet av Tossan:
Skrivet av Borttagen:
Kollade igenom lite av de trådar jag bevakar och lade märke till den här, äre någon som vill forsätta eller väntar ni bara på att den ska dö ut? jag tyckte iaf att det här rollet var riktigt roligt så, ifall ni skulle vilja forsätta skulle det vara jättekul


Om folk är på så har jag inte heller något emot att fortsätta rollet


Jag fortsätter gärna =P

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_loz545NGbS1qm9c5vo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lxyfvxyov21rnyy21o1_500.gif

9 aug, 2013 13:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av NyTo:
Skrivet av Tossan:
Skrivet av Borttagen:
Kollade igenom lite av de trådar jag bevakar och lade märke till den här, äre någon som vill forsätta eller väntar ni bara på att den ska dö ut? jag tyckte iaf att det här rollet var riktigt roligt så, ifall ni skulle vilja forsätta skulle det vara jättekul


Om folk är på så har jag inte heller något emot att fortsätta rollet


Jag fortsätter gärna =P

Så äre någon som vill "börja" elr vad man nu ska säga? :3

12 aug, 2013 14:10

Wolf
Elev

Avatar


Jag hoppas väl mest på att någon typ ska upptäcka min karaktär nu när hon förvandlas. Det skulle nog ge liv.

All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda.

21 aug, 2013 17:11

1 2 3 ... 23 24 25 ... 35 36 37

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat Rollspel (planerat, går inte att hoppa in)

Du får inte svara på den här tråden.