Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Draco
31 jul, 2012 19:49 |
|
Ron lovegod
Elev |
varför?
31 jul, 2012 20:02 |
|
Ginny!!!!
Elev |
31 jul, 2012 20:09 |
|
Ron lovegod
Elev |
liknar du verkligen inte någon!
31 jul, 2012 21:30 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Ginny, men jag liknar egentligen inte någon särskilt mycket så jag vet inte.
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 31 jul, 2012 21:31 |
|
Korra
Elev |
Jag skulle nog ganska säkert spela Angelina Johnsson eller Bellatrix Lestrange. Det är dem jag faktiskt är mest lika till utseendet också
31 jul, 2012 21:32 |
|
Borttagen
|
Draco
31 jul, 2012 23:00 |
|
Borttagen
|
Hermione
1 aug, 2012 08:36 |
|
Ron lovegod
Elev |
OK
1 aug, 2012 09:25 |
|
MissLollo
Elev |
Hermionie hade det blivit för min del eftersom hon är den karaktären och rollen jag lättast kan tänka mig in i.
1 aug, 2012 10:26 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen