PJ roll(privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
"Nehe" säger hon och får syn på bilen som väntar på dom.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 10 maj, 2013 10:33 |
|
Borttagen
|
Meia klev in före Aily och spände fast sig.
10 maj, 2013 11:43 |
|
amanda1104
Elev |
Aily sätter sig bredvid.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 10 maj, 2013 16:33 |
|
Borttagen
|
Meia stirrade ut genom fonstret nar bilen borjade rulla.
(Hehe, jag ar i Spanien. Alla bokstaver finns inte...) 13 maj, 2013 14:54 |
|
amanda1104
Elev |
[Det gör inget!]
"Vad tänker du på?" frågar Aily. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 13 maj, 2013 15:30 |
|
Borttagen
|
"Inget speciellt. Bara att vi antagligen kommer att vara döda inom fem dagar."
18 maj, 2013 15:11 |
|
amanda1104
Elev |
Aily brister ut i skratt.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 18 maj, 2013 16:44 |
|
Borttagen
|
Meia ler lite.
18 maj, 2013 17:24 |
|
amanda1104
Elev |
Snart är dom inne i staden.
"Ni tar flyget till Hollywood" säger föraren. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 18 maj, 2013 18:52 |
|
Borttagen
|
Meia steg ut och kisade i det plötsliga solljuset.
18 maj, 2013 19:15 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen