PRS mellan Lolly0101 och Sirius Orion Black
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Lolly0101 och Sirius Orion Black
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolly0101
Elev |
"inget" sa jag och tittade på den "döda" hästen som började frusta till lite
10 feb, 2013 17:49 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag gick fram till hästen.
"Godmorgon på dig. Välkommen i de dödas rike." Jag börjar skratta lite åt mitt eget skämt. I would have died! I would have died rather than betray my friends 10 feb, 2013 17:50 |
|
Lolly0101
Elev |
Jag började skratta . "Den var bra den " sa jag och flinade mot han
10 feb, 2013 17:52 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
"Tackar"
Jag bugar mig djupt och inser att dte var dumt gjort. "Aj. Det är nog bäst att fortsätta nu." I would have died! I would have died rather than betray my friends 10 feb, 2013 17:53 |
|
Lolly0101
Elev |
"Ja om vi ska kunna slå läger"
10 feb, 2013 17:54 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Vi fortsätter helt enkelt rida en bit. Det blir snabbt mörkare fast det bara är tidig eftermiddag än så länge.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 10 feb, 2013 17:55 |
|
Lolly0101
Elev |
"Ja. " sa jag och tittade på himlen igen
10 feb, 2013 17:57 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
"Vad kan det vara egentligen?"
Jag kände lite oro över det. I would have died! I would have died rather than betray my friends 10 feb, 2013 18:04 |
|
Lolly0101
Elev |
"Jaag vett intte " stammade jag mot hanom
10 feb, 2013 18:35 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag förstod varför hon såg så rädd ut och varför hon plötsligt stammade. Det kändes fruktansvärt hotfullt. Helst skulle jag bara vilja dra mig tillbaka under jorden, men det gick ju inte.
"Vi borde nog hitta en säker plats att slå läger på." I would have died! I would have died rather than betray my friends 10 feb, 2013 18:38 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Lolly0101 och Sirius Orion Black
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen