Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
3 feb, 2013 16:35 |
|
Queen Boo
Elev |
jag gick in.
jag är jättecoolig älska mig plz 3 feb, 2013 16:37 |
|
ginny 23
Elev |
3 feb, 2013 16:40 |
|
Queen Boo
Elev |
-jaa... men det spelar ingen roll
jag är jättecoolig älska mig plz 3 feb, 2013 16:47 |
|
ginny 23
Elev |
3 feb, 2013 16:48 |
|
Queen Boo
Elev |
-Ja, så får jag straffkommendering för att jag kallade henne kärring, jättebra ide!
jag är jättecoolig älska mig plz 3 feb, 2013 16:49 |
|
ginny 23
Elev |
3 feb, 2013 16:51 |
|
Queen Boo
Elev |
-Han gillar inte mig
jag är jättecoolig älska mig plz 3 feb, 2013 16:52 |
|
ginny 23
Elev |
3 feb, 2013 16:53 |
|
Queen Boo
Elev |
-Nej
jag är jättecoolig älska mig plz 3 feb, 2013 16:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen