Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!
Forum > Mugglarportalen > Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cruciio
Elev |
28 dec, 2012 22:19 |
|
OliverPhelps
Elev |
Skrivet av OliverPhelps: ^Blanda alla! Okej, nä... Men typ tredje från höger? Ser ut som det är ett genomskinligt på bilden också och det skulle nog också bli fint ^.^ Okej nu blev det lite fail för när jag skrev det där var sanna1324567, ovanför mej... men aa, var till henne iaf
28 dec, 2012 22:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cruciio: Färgerna, men inte riktigt lika starka ^^Skrivet av Borttagen: Look here, my friends: ![]() OCH det ska passa till den här: vackra flaggan (Med något mattare färger ^.^) eftersom aatt den är på mitt halsband och min tröja.Så, vilket ska jag ta? c: Hard... hard... really hard... (ursäkta min fula svengelska och grejer, men det är mee! Ska det vara USA flaggans mönster eller de färgerna men i andra nyanser av färgerna eller? Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Look here, my friends: ![]() OCH det ska passa till den här: vackra flaggan (Med något mattare färger ^.^) eftersom aatt den är på mitt halsband och min tröja.Så, vilket ska jag ta? c: RÖTTTT!! Skrivet av Borttagen: Okeeeej ;DTa andra från vänster och tredje från vänster c: Då... varannan c: Tror jag xD Jag får se om jag ändrar mig till ett 28 dec, 2012 22:20 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Look here, my friends: ![]() OCH det ska passa till den här: vackra flaggan (Med något mattare färger ^.^) eftersom aatt den är på mitt halsband och min tröja.Så, vilket ska jag ta? c: Gult är respekt! Och du har ju redan massa med rött på tröjan, så varför inte bryta av lite =D =) - just like themarauder 28 dec, 2012 22:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Cruciio: Färgerna, men inte riktigt lika starka ^^Skrivet av Borttagen: Look here, my friends: ![]() OCH det ska passa till den här: vackra flaggan (Med något mattare färger ^.^) eftersom aatt den är på mitt halsband och min tröja.Så, vilket ska jag ta? c: Hard... hard... really hard... (ursäkta min fula svengelska och grejer, men det är mee! Ska det vara USA flaggans mönster eller de färgerna men i andra nyanser av färgerna eller? Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Look here, my friends: ![]() OCH det ska passa till den här: vackra flaggan (Med något mattare färger ^.^) eftersom aatt den är på mitt halsband och min tröja.Så, vilket ska jag ta? c: RÖTTTT!! Skrivet av Borttagen: Okeeeej ;DTa andra från vänster och tredje från vänster c: Då... varannan c: Tror jag xD Jag får se om jag ändrar mig till ett Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av OliverPhelps: ^Blanda alla! Okej, nä... Men typ tredje från höger? Ser ut som det är ett genomskinligt på bilden också och det skulle nog också bli fint ^.^ Okej nu blev det lite fail för när jag skrev det där var sanna1324567, ovanför mej... men aa, var till henne iaf Skrivet av themarauder: JAG BLANDAAR ALLA DEM Skrivet av Borttagen: Look here, my friends: ![]() OCH det ska passa till den här: vackra flaggan (Med något mattare färger ^.^) eftersom aatt den är på mitt halsband och min tröja.Så, vilket ska jag ta? c: Gult är respekt! Och du har ju redan massa med rött på tröjan, så varför inte bryta av lite =D 28 dec, 2012 22:21 |
|
OliverPhelps
Elev |
28 dec, 2012 22:22 |
|
Nendra
Elev |
Kalas98 Hungergames är bäst! har hela triologn både på engelska och svenska, jag har också den första filmen på dvd och jag håller mig uppdaterad om inspelningen av Catching Fire! Du kan säga att jag är en nörd hihi...
Ugglan Hedwig Häftigt! Tog det lång tid? Det brukar det ta för mig när jag plattar mitt hår. There once was a boy named Harry... 28 dec, 2012 22:22 |
|
Borttagen
|
Nendra - Ja, det tog ganska lång tid... Men det blev bra =D
28 dec, 2012 22:23 |
|
OliverPhelps
Elev |
28 dec, 2012 22:24 |
|
themarauder
Lärare |
28 dec, 2012 22:25 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen