Wilma och äventyret!
Forum > Fanfiction > Wilma och äventyret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nuuuuu ska duuu skriva
26 feb, 2011 10:42 |
|
Borttagen
|
Wilma släckte brasan och gick efter ljudet.Det var väldigt mörkt nu.
-Hallåååå skrek Wilma!!! -Du sjöng rösten såhär:nanannnannan kom nu hit ,jag vill inget ont kom nu hit kom nu hit till mig.Jag vill dig väl. Sen slutade sången och Wilma kom in i en mörk grotta.En häxa med svart hatt och en katt i kistan.Wilma sa :vad vill du mig. -Jag kan hjälpa dig. -Nej jag behöver ingen hjälpp. -Jo sa hon och började berätta att Karl den store,inte bodde kvar han hade flyt för trollkarlen treox ville döda din fader.Jaha och hur ser han ut sa Wilma frågande ut. Jo han har ett stort grått skägg och en duva som Kelro hans kappa är svart med rosa prickar på. Wilma fnissade till.Häxan som hette Yrla berättade att han kunde klä ut sig till nästan vad som helst så man får ha kolla och han var ute efter dig Wilma då... 26 feb, 2011 10:55 |
|
EMELESEL
Elev |
brabrabra! mera!
26 feb, 2011 11:19 |
|
jan
Elev |
Jätte bra mer
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
26 feb, 2011 11:19 |
|
EMELESEL
Elev |
ja!? 26 feb, 2011 11:20 |
|
Borttagen
|
jag slutar skriva för alla bara lyssnar på Luna 1 ingen får höra forsättningen
26 feb, 2011 11:24 |
|
EMELESEL
Elev |
neeej! jag kräver att du skriver mer! jag måste helt enkelt få läsa mer!
26 feb, 2011 11:28 |
|
Borttagen
|
NEJ men om du vill de så himla mycket så skriv till de som läser ny tid att jag också skriver bra
26 feb, 2011 11:30 |
|
EMELESEL
Elev |
det gör du ju.
26 feb, 2011 11:41 |
|
Borttagen
|
vad gör jag?
26 feb, 2011 11:43 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen