NaNoWriMo 2012!
Forum > Off Topic > NaNoWriMo 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ellociraptor
Elev |
2 nov, 2012 14:21 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 2 nov, 2012 14:22 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG FÖRTJÄNAR EN APPLÅD ELLER NÅTT. Under hela gårdagen skrev jag 2784 ord på min novell! WOOP WOOP! *Stor applåd!!!!!!!* Jag nådde nyss 2728 ord... 2 nov, 2012 14:23 |
|
Tvilling
Elev |
Först och främst måste du nog liksom skriva in din novel aå att säga. Alltså namnge etc. på nano. Sitter inte vid en dator nu, men tror du gör det på Novel Info. ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 2 nov, 2012 14:24 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Tvilling: Först och främst måste du nog liksom skriva in din novel aå att säga. Alltså namnge etc. på nano. Sitter inte vid en dator nu, men tror du gör det på Novel Info. Okej. Tack Fanny Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 2 nov, 2012 14:32 |
|
Ellociraptor
Elev |
2 nov, 2012 14:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fjalar: Skrivet av Borttagen: JAG FÖRTJÄNAR EN APPLÅD ELLER NÅTT. Under hela gårdagen skrev jag 2784 ord på min novell! WOOP WOOP! *Stor applåd!!!!!!!* Jag nådde nyss 2728 ord... *applåderar dig* WOOHOO, har knappt skrivit något idag. Har ändå 3396 ord. Satt uppe efter midnatt och skrev. 2 nov, 2012 15:40 |
|
Prue
Elev |
Skrivet av Fire: Dagens mål är att ha skrivit 4000 ord, just nu ligger jag på ca 1500. Vad har ni för mål? Sen igår har jag skrivit 2284 ord så idag hade jag tänkt skriva klart kapitel ett, och då borde jag hamna runt 5000 ord 2 nov, 2012 15:53 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Prue: Skrivet av Fire: Dagens mål är att ha skrivit 4000 ord, just nu ligger jag på ca 1500. Vad har ni för mål? Sen igår har jag skrivit 2284 ord så idag hade jag tänkt skriva klart kapitel ett, och då borde jag hamna runt 5000 ord Jag har tänkt mig att jag ska komma på vem det ska handla om och sen skriva minst 3334 ord Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 2 nov, 2012 15:55 |
|
Caius
Elev |
Statistiken säger att jag kommer ha skrivit klart min novell den tjugofjärde om jag skriver minst 1586 ord/dag... Fast jag tvivlar på att jag kommer att lyckas med det trots att jag är jävligt pepp på att bara sitta och skriva just nu... Jag gillar att skriva saker som ska vara deprimerande... Och min historia ska vara det...
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 2 nov, 2012 16:15 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen