Sötast i HP?
Forum > Harry Potter > Sötast i HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vet inte riktigt! Den sötaste tjejen är nog Luna, sötaste killen är nog Harry, tycker jag!
13 okt, 2011 16:59 |
|
Harry.p.Jonsson.
Elev |
Men killen är nog ron
13 okt, 2011 17:09 |
|
gabbe
Elev |
13 okt, 2011 17:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tom Riddle, helt klart. Asså inte Voldemort utan TOM. ♥ Och Draco. ♥ 9 nov, 2011 20:58 |
|
fredrika
Elev |
harry, ron och draco!♥
follow me on instagram, @fredrikaanderson 9 nov, 2011 21:16 |
|
MimbuliusMimbletonia
Elev |
Hm, alltså, jag tycker Cederic är väldigt söt. Och det är ju Harry I de första filmerna också.
Alla är ju söta i de första filmerna, egentligen. Och Dobby är ju göllig på något sett han också. :3 You can see me, but you can't catch me! :D 9 nov, 2011 21:23 |
|
Pinkie
Elev |
Draco av killar och Luna av tjejer :3
Och Cedric, Ron med, Och Tom Riddle inte Du-vet-vem! xD Dudley oxå :3 Fast när han är äldre , inte som liten! D: Harry oxå ! Det finns alltför många! :o Alla är söta på olika / sina sätt ju ._. "My father will hear about this! " 9 nov, 2011 21:29
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 9 kl. 21:32
|
|
fredrika
Elev |
tom dolder som liten är ju bara för jävla söt btw
follow me on instagram, @fredrikaanderson 9 nov, 2011 21:31 |
|
felix felicis
Elev |
9 nov, 2011 21:34 |
|
Draken Norbert
Elev |
9 nov, 2011 22:04 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen