The Battle of Love
Forum > Fanfiction > The Battle of Love
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bombarda
Elev |
OMFFFGGG!! DARLING YOU ARE AMAZING!
Kärlek till alla! 10 aug, 2012 22:58 |
|
Lexie
Elev |
† alway stand tall and stay strong. Min ff The Battle of Love: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=21849 10 aug, 2012 23:05 |
|
Trezzan
Elev |
ASGFDAFASDASDS. Börjar nästan gråta. :_: Men eftersom jag har så ont i mitt jävla öra så gjorde jag inte det. Men det rörde, det gjorde det, och Seamus haha, jag älskar Seamus. x_x "Hon den heta" liksom vem fan säger så haha XD. Gulle.
10 aug, 2012 23:07 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Trezzan: ASGFDAFASDASDS. Börjar nästan gråta. :_: Men eftersom jag har så ont i mitt jävla öra så gjorde jag inte det. Men det rörde, det gjorde det, och Seamus haha, jag älskar Seamus. x_x "Hon den heta" liksom vem fan säger så haha XD. Gulle. hahah jag började också nästan gråta ^^ och garvade totalt åt seamus Kärlek till alla! 10 aug, 2012 23:09 |
|
Trezzan
Elev |
Skrivet av Bombarda: Skrivet av Trezzan: ASGFDAFASDASDS. Börjar nästan gråta. :_: Men eftersom jag har så ont i mitt jävla öra så gjorde jag inte det. Men det rörde, det gjorde det, och Seamus haha, jag älskar Seamus. x_x "Hon den heta" liksom vem fan säger så haha XD. Gulle. hahah jag började också nästan gråta ^^ och garvade totalt åt seamus Hahah. Seamus, han lär la spränga något snart också x)
10 aug, 2012 23:10 |
|
Lexie
Elev |
Skrivet av Trezzan: ASGFDAFASDASDS. Börjar nästan gråta. :_: Men eftersom jag har så ont i mitt jävla öra så gjorde jag inte det. Men det rörde, det gjorde det, och Seamus haha, jag älskar Seamus. x_x "Hon den heta" liksom vem fan säger så haha XD. Gulle. hhaaha nej ta det lugnt då! haha bara nog Seamus som gör det † alway stand tall and stay strong. Min ff The Battle of Love: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=21849 10 aug, 2012 23:10 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Trezzan: Skrivet av Bombarda: Skrivet av Trezzan: ASGFDAFASDASDS. Börjar nästan gråta. :_: Men eftersom jag har så ont i mitt jävla öra så gjorde jag inte det. Men det rörde, det gjorde det, och Seamus haha, jag älskar Seamus. x_x "Hon den heta" liksom vem fan säger så haha XD. Gulle. hahah jag började också nästan gråta ^^ och garvade totalt åt seamus Hahah. Seamus, han lär la spränga något snart också x) haha ja det skulle inte förvåna mig Kärlek till alla! 10 aug, 2012 23:11 |
|
Trezzan
Elev |
Skrivet av Lexie: Skrivet av Trezzan: ASGFDAFASDASDS. Börjar nästan gråta. :_: Men eftersom jag har så ont i mitt jävla öra så gjorde jag inte det. Men det rörde, det gjorde det, och Seamus haha, jag älskar Seamus. x_x "Hon den heta" liksom vem fan säger så haha XD. Gulle. hhaaha nej ta det lugnt då! haha bara nog Seamus som gör det Äh, ge mig ett till kapitel typ nu direkt så lovar jag att bli frisk. ;D Hehe, jag är sniken/listig x) Skrivet av Bombarda: Skrivet av Trezzan: Skrivet av Bombarda: Skrivet av Trezzan: ASGFDAFASDASDS. Börjar nästan gråta. :_: Men eftersom jag har så ont i mitt jävla öra så gjorde jag inte det. Men det rörde, det gjorde det, och Seamus haha, jag älskar Seamus. x_x "Hon den heta" liksom vem fan säger så haha XD. Gulle. hahah jag började också nästan gråta ^^ och garvade totalt åt seamus Hahah. Seamus, han lär la spränga något snart också x) haha ja det skulle inte förvåna mig Är det taskigt att säga att jag skulle skratta som bara den om han råkade spränga Hermione? X'''D
10 aug, 2012 23:14 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Bombarda: Skrivet av Trezzan: Skrivet av Bombarda: Skrivet av Trezzan: ASGFDAFASDASDS. Börjar nästan gråta. :_: Men eftersom jag har så ont i mitt jävla öra så gjorde jag inte det. Men det rörde, det gjorde det, och Seamus haha, jag älskar Seamus. x_x "Hon den heta" liksom vem fan säger så haha XD. Gulle. hahah jag började också nästan gråta ^^ och garvade totalt åt seamus Hahah. Seamus, han lär la spränga något snart också x) haha ja det skulle inte förvåna mig Är det taskigt att säga att jag skulle skratta som bara den om han råkade spränga Hermione? X'''D njaa, det skulle vara rätt komiskt xD själv tänkte jag mig vampyren, men hermione funkar också Kärlek till alla! 10 aug, 2012 23:17 |
|
Trezzan
Elev |
Skrivet av Bombarda: Skrivet av Bombarda: Skrivet av Trezzan: Skrivet av Bombarda: Skrivet av Trezzan: ASGFDAFASDASDS. Börjar nästan gråta. :_: Men eftersom jag har så ont i mitt jävla öra så gjorde jag inte det. Men det rörde, det gjorde det, och Seamus haha, jag älskar Seamus. x_x "Hon den heta" liksom vem fan säger så haha XD. Gulle. hahah jag började också nästan gråta ^^ och garvade totalt åt seamus Hahah. Seamus, han lär la spränga något snart också x) haha ja det skulle inte förvåna mig Är det taskigt att säga att jag skulle skratta som bara den om han råkade spränga Hermione? X'''D njaa, det skulle vara rätt komiskt xD själv tänkte jag mig vampyren, men hermione funkar också Men jag gillar ju Emelie C: om du inte tänker på vampyren som dödade Hermione då x)
10 aug, 2012 23:25 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen