Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Patronuslight
Elev |
1:Ja, så klart!!!
2:Man fick alldrig lära känna familjen Potter. 3:Renblodiga idioter. 4:Gillar bara 3 i familjen Black, resten är renblodiga idioter. EXPECTO PATRONUM!!!!!!!!!!!! 25 jun, 2012 22:14 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Patronuslight: 1:Ja, så klart!!! 2:Man fick alldrig lära känna familjen Potter. 3:Renblodiga idioter. 4:Gillar bara 3 i familjen Black, resten är renblodiga idioter. Precis! Så tycker jag med!!!! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 25 jun, 2012 22:17 |
|
Patronuslight
Elev |
Skrivet av Majis: Skrivet av Patronuslight: 1:Ja, så klart!!! 2:Man fick alldrig lära känna familjen Potter. 3:Renblodiga idioter. 4:Gillar bara 3 i familjen Black, resten är renblodiga idioter. Precis! Så tycker jag med!!!! ^w^ EXPECTO PATRONUM!!!!!!!!!!!! 25 jun, 2012 22:29 |
|
Borttagen
|
1. Älskar dem
Man fick ju som sagt aldrig lära känna familjen Potter... 25 jun, 2012 22:54 |
|
95mas
Elev |
1. Som dem andra sa så vet man inte så mycket om Potter familjen.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
26 jun, 2012 07:35 |
|
Borttagen
|
1, såklart!
26 jun, 2012 08:13 |
|
Tylon
Elev |
26 jun, 2012 09:51 |
|
amanda1104
Elev |
1 eller 3
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 26 jun, 2012 11:01 |
|
Dream
Elev |
26 jun, 2012 11:14 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Favoritfamilj? 1:Weasley 2: Potter 3:Malfoy 4:Black SVÅRT! Alltså. Weasley är ju en fin familj som ändå ger oss hopp men jag skulle vilja veta mer om både Potter och Malfoy och tror att mitt svar blir 3. Malfoy den här gången. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 26 jun, 2012 12:28 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen