Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
Jättebra!
Men en grej (i förra kapitlet) borde det inte vara Nymphadora Lupin? Jag vet att alla inte byter namn när de gifter sig, jag tänkte bara ifall att ~MY TUMBLR~ 9 jul, 2012 17:34 |
|
AnMel
Elev |
Nu ska du verkligen inte dra förhastade slutsatser. Du får aldrig - någonsin säga att dina kapitel blir dåliga för det är nog den största lögnen man kan dra i sitt liv.. o.O Okej, jag ska inte överdriva, men jag älskade kapitlet och kände stor medkänsla till både Fred, Tonks och Lupin.
Ta den tid du behöver för att skriva nästa kapitel. Oroa dig inte för att vi ska lämna dig, för när en ff är så här bra är det inte så stor sannolikhet att vi slutar läsa. ^^ Längtar redan efter nästa kapitel! Exchange [SV] | The 1D-games 9 jul, 2012 17:35 |
|
Borttagen
|
Nejmenoj, vad bra!!!
9 jul, 2012 17:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AnMel: Tacktacktacktacktackkkk ! ♥ ♥ ♥Nu ska du verkligen inte dra förhastade slutsatser. Du får aldrig - någonsin säga att dina kapitel blir dåliga för det är nog den största lögnen man kan dra i sitt liv.. o.O Okej, jag ska inte överdriva, men jag älskade kapitlet och kände stor medkänsla till både Fred, Tonks och Lupin. Ta den tid du behöver för att skriva nästa kapitel. Oroa dig inte för att vi ska lämna dig, för när en ff är så här bra är det inte så stor sannolikhet att vi slutar läsa. ^^ Längtar redan efter nästa kapitel! Skrivet av Victoire Weasly: Oj.. det tänkte jag inte på o_o Jag har ingen aning om hon byter namn eller inte.. Vet nån? Jättebra! Men en grej (i förra kapitlet) borde det inte vara Nymphadora Lupin? Jag vet att alla inte byter namn när de gifter sig, jag tänkte bara ifall att 9 jul, 2012 17:42 |
|
Borttagen
|
Vi säger att hon inte gör det
9 jul, 2012 17:43 |
|
cikki
Elev |
Jättebra!
9 jul, 2012 18:22 |
|
HannaPanna
Elev |
9 jul, 2012 18:59 |
|
Borttagen
|
Bäst nej nej det finns inga ord!!!
9 jul, 2012 19:37 |
|
Bombarda
Elev |
Du är grym
Kärlek till alla! 9 jul, 2012 19:39 |
|
Borttagen
|
det det det är helt fantastiskt
9 jul, 2012 21:05 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen