Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Livet efter livet

Forum > Fanfiction > Livet efter livet

1 2 3 ... 23 24 25 ... 108 109 110
Användare Inlägg
Victoire Weasly
Elev

Avatar


Jättebra!
Men en grej (i förra kapitlet) borde det inte vara Nymphadora Lupin? Jag vet att alla inte byter namn när de gifter sig, jag tänkte bara ifall att

~MY TUMBLR~

9 jul, 2012 17:34

AnMel
Elev

Avatar


Nu ska du verkligen inte dra förhastade slutsatser. Du får aldrig - någonsin säga att dina kapitel blir dåliga för det är nog den största lögnen man kan dra i sitt liv.. o.O Okej, jag ska inte överdriva, men jag älskade kapitlet och kände stor medkänsla till både Fred, Tonks och Lupin.
Ta den tid du behöver för att skriva nästa kapitel. Oroa dig inte för att vi ska lämna dig, för när en ff är så här bra är det inte så stor sannolikhet att vi slutar läsa. ^^
Längtar redan efter nästa kapitel!



Exchange [SV] | The 1D-games

9 jul, 2012 17:35

Borttagen

Avatar


Nejmenoj, vad bra!!!

9 jul, 2012 17:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av AnMel:
Nu ska du verkligen inte dra förhastade slutsatser. Du får aldrig - någonsin säga att dina kapitel blir dåliga för det är nog den största lögnen man kan dra i sitt liv.. o.O Okej, jag ska inte överdriva, men jag älskade kapitlet och kände stor medkänsla till både Fred, Tonks och Lupin.
Ta den tid du behöver för att skriva nästa kapitel. Oroa dig inte för att vi ska lämna dig, för när en ff är så här bra är det inte så stor sannolikhet att vi slutar läsa. ^^
Längtar redan efter nästa kapitel!


Tacktacktacktacktackkkk ! ♥ ♥ ♥

Skrivet av Victoire Weasly:
Jättebra!
Men en grej (i förra kapitlet) borde det inte vara Nymphadora Lupin? Jag vet att alla inte byter namn när de gifter sig, jag tänkte bara ifall att
Oj.. det tänkte jag inte på o_o Jag har ingen aning om hon byter namn eller inte.. Vet nån?

9 jul, 2012 17:42

Borttagen

Avatar


Vi säger att hon inte gör det

9 jul, 2012 17:43

cikki
Elev

Avatar


Jättebra!

9 jul, 2012 18:22

HannaPanna
Elev

Avatar


:OOOO
DU DÖDAR MIG! VARFÖR SKRIVER DU SÅ ASFGDRESRT SÅ BRA?! ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia4.giphy.com%2Fmedia%2FEXmLHydTBn7gc%2Fgiphy.gif

9 jul, 2012 18:59

Borttagen

Avatar


Bäst nej nej det finns inga ord!!!

9 jul, 2012 19:37

Bombarda
Elev

Avatar


Du är grym

Kärlek till alla!

9 jul, 2012 19:39

Borttagen

Avatar


det det det är helt fantastiskt

9 jul, 2012 21:05

1 2 3 ... 23 24 25 ... 108 109 110

Forum > Fanfiction > Livet efter livet

Du får inte svara på den här tråden.