Cirkeln-trilogin
Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Clementin: Jag hittade en bild på det jag gissar är det engelska omslaget. http://s.cdon.com/media-dynamic/images/product/book/book/image1/the_circle-strandberg_mats-18253464-frntl.jpg Är det Anna-Karins ansikte tror ni? jag tror det är Matilda 10 aug, 2012 17:49 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Clementin: Jag hittade en bild på det jag gissar är det engelska omslaget. http://s.cdon.com/media-dynamic/images/product/book/book/image1/the_circle-strandberg_mats-18253464-frntl.jpg Är det Anna-Karins ansikte tror ni? jag tror det är Matilda Ja, så måste det jag vara! ~MY TUMBLR~ 10 aug, 2012 17:52 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jo, henne skulle det ju kunna vara. Var det en beskrivning av hon såg ut...?Skrivet av Clementin: Jag hittade en bild på det jag gissar är det engelska omslaget. http://s.cdon.com/media-dynamic/images/product/book/book/image1/the_circle-strandberg_mats-18253464-frntl.jpg Är det Anna-Karins ansikte tror ni? jag tror det är Matilda Rebecka har väl rött hår... men inte rött. Y'know, orange hår kallas RÖTT HÅR. Är så less på folk som säger att jag har orange hår :c
10 aug, 2012 17:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Clementin: Jag hittade en bild på det jag gissar är det engelska omslaget. http://s.cdon.com/media-dynamic/images/product/book/book/image1/the_circle-strandberg_mats-18253464-frntl.jpg Är det Anna-Karins ansikte tror ni? jag tror det är Matilda Ja, så måste det jag vara! 10 aug, 2012 17:56 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh, Cirkelns omslag ♥Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Clementin: Jag hittade en bild på det jag gissar är det engelska omslaget. http://s.cdon.com/media-dynamic/images/product/book/book/image1/the_circle-strandberg_mats-18253464-frntl.jpg Är det Anna-Karins ansikte tror ni? jag tror det är Matilda Ja, så måste det jag vara!
10 aug, 2012 17:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Åh, Cirkelns omslag ♥Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Clementin: Jag hittade en bild på det jag gissar är det engelska omslaget. http://s.cdon.com/media-dynamic/images/product/book/book/image1/the_circle-strandberg_mats-18253464-frntl.jpg Är det Anna-Karins ansikte tror ni? jag tror det är Matilda Ja, så måste det jag vara! Ja visst är det snyggt! Älskar det! ♥ Jag gillar Elds omslag också. ( se på min profilbild hehe 10 aug, 2012 18:03 |
|
Allizonzki
Elev |
10 aug, 2012 18:22 |
|
Victoire Weasly
Elev |
10 aug, 2012 18:22 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Åh, Cirkelns omslag ♥Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Clementin: Jag hittade en bild på det jag gissar är det engelska omslaget. http://s.cdon.com/media-dynamic/images/product/book/book/image1/the_circle-strandberg_mats-18253464-frntl.jpg Är det Anna-Karins ansikte tror ni? jag tror det är Matilda Ja, så måste det jag vara! Ja visst är det snyggt! Älskar det! ♥ Jag gillar Elds omslag också. ( se på min profilbild hehe Cirkelns omslag är lite snyggare, fast man kanske kan tänka på att det är ett jävla människohjärta på Eld-omslaget? :c
10 aug, 2012 18:23 |
|
Allizonzki
Elev |
Okej, får väl försöka mig på de böckerna när jag läst ut Harry Potter. Igen.
10 aug, 2012 18:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen