AKN - Anonyma klännings-nybörjare
Forum > Off Topic > AKN - Anonyma klännings-nybörjare
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag ska ha en kjol på mig imorgon på skolavslutningen x'
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jun, 2012 18:42 |
|
Elley
Elev |
Ska ha en vit, jätte söt klänning på onsdag när det är skolavslutning!
Lägger troligen upp en bild sen
http://nouw.com/ellenfelixson/
11 jun, 2012 19:32 |
|
EmahS
Elev |
![]() Hade den här gröna klänningen idag Bilden gör inte färgen rättvisa. Den är riktigt riktigt grön! och 10 cm klackar på skorna
11 jun, 2012 19:41 |
|
Cyachi
Elev |
JAG HADE EN KLÄNNING PÅ AVSLUTNINGEN IDAG!
![]() så himla ovant haha, men gillar den så det var helt okej iallafall. 11 jun, 2012 19:50 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av Cyachi: JAG HADE EN KLÄNNING PÅ AVSLUTNINGEN IDAG! ![]() så himla ovant haha, men gillar den så det var helt okej iallafall. Så himla fin! Vart har du fått tag på den?
http://nouw.com/ellenfelixson/
11 jun, 2012 20:06 |
|
scarhead
Lärare |
I sommar ska jag använda min klänning vid något fint tillfälle, jag ska det. Det har jag bestämt, blir lite arg på mig själv som inte hade den under skolavslutningen - ska ta reda på när jag kan använda den. c:
11 jun, 2012 20:09 |
|
Margaret
Elev |
Jag antar att jag får lägga upp bild efter onsdag då jag tar studenten. Skolavslutningen brukar väl vara ungefär enda gången om året jag använder klänning.
![]()
11 jun, 2012 20:23 |
|
AlexZz
Elev |
11 jun, 2012 20:29 |
|
Cyachi
Elev |
Åh tack Elley.
11 jun, 2012 20:34 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Cyachi: JAG HADE EN KLÄNNING PÅ AVSLUTNINGEN IDAG! ![]() så himla ovant haha, men gillar den så det var helt okej iallafall. Superfin!
11 jun, 2012 20:35 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen