Natarza Lestrange börjar på hogwarts
Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: vad bra jag har lagt rätt så mycket tid på min bok som jag också har lagt upp på mugglis här är länken om ni vill läsa: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=21210&page=#p1222888 Denn är nog bra, men ha inte tid att läsa den just nu Tack, gör inget att du inte läser Okej du kommer lätt att få din publicerad, men ajg vet inte om jag få min det vorre ju häftigt Njae, tror inte det, men tack så mycket ändå! Tack♥ Haha xD Tack Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 31 jul, 2012 20:21 |
|
Borttagen
|
varse, det är sant♥
31 jul, 2012 20:22 |
|
Majis
Elev |
^Hehe, detsamma då
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 31 jul, 2012 20:24 |
|
Borttagen
|
japp, alla har ju lika står chans alla som är med är ju skitbra på att skriva
31 jul, 2012 20:25 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: japp, alla har ju lika står chans alla som är med är ju skitbra på att skriva Ja! Som om! De är ju grymma!!!! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 31 jul, 2012 20:33 |
|
Borttagen
|
japp, du med
31 jul, 2012 20:34 |
|
Majis
Elev |
Hihi^^
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 31 jul, 2012 20:35 |
|
Borttagen
|
Bra
31 jul, 2012 20:38 |
|
Borttagen
|
Tack för alla kommentarer nu kommer det ett nytt kapitel och bara så ni vet imorgon ska jag åka till Lysekil och jag kommer hem på söndag så jag kommer inte skriva mer förrän jag kommer hem , men i alla fall nu kommer det ett akpitel hoppas ni tycker omd et
Kapitel 26 Under resten av jullovet så pratar inte Nicole med Natarza, Natarza tycker det är ganska skönt egentligen, men hon känner si lite ensam så därför tycker hon det är ganska skönt när alla kommer tillbaka efter jullovet. - Har du haft ett bra jullov?, frågar Draco Natarza när han har kommit tillbaka till Hogwarts. - Sådär, jag har bråkat med Nicole, säger Natarza. - Jag fattar faktiskt inte varför du är med henne, hon anklagar dig för att vara ihop med en smuttskalle, säger Draco. - Jag vet, men jag har ju ingen annan vän bara dig men du är ju liksom äldre än mig, säger Natarza. - Men va med mig om du vill och Pansy, du ska inte vara med såna som anklagar dig för saker du inte har gjort, säger Draco - jag vet men nu måste jag gå och lägga mig, säger Natarza När Natarza vaknar nästa morgon så har Nicole redan gåt upp. “ Skönt kan jag gå upp i lugn och ro”, tänker Natarza. Så fort hon har klätt på sig så skyndar hon sig ner till stora salen, den här gången försöker hon inte ens leta efter Tommy, hon går bara raka vägen till Slytherinbordet där Nicole, Pansy, Draco, Crabbe och Goyle sitter. Men så fort Natarza har satt sig så reser sig Nicole upp och gåt därifrån. - Vad var det med henne?, frågar Pansy. - i har bråkat, säger Natarza - Jaha, säger Pansy. Natarza skyndar sig att äta sin frukost, så att hon ska komma i tid till din lektion i Försvar mot svartkonster. Men när hon är på väg upp för en trappa stoppas hon av Tommy. - Vi måste prata nu, säger Tommy. - Men jag har lektion, säger Natarza. - Det går fort, säger Tommy och drar med sig Natarza till en tom korridor. - Jag vill göra slut, säger Tommy. - Varför?, frågar Natarza. - Varför? Är inte det självklart, du vågar inte tala om för någon att vi är ihop, vi måste vara jätteförsiktiga med var vi träffas, jag vill inte vara ihop med någon som inte kan stå för det, det kännas liksom som att du inte är kär i mig på riktigt, säger Tommy. - Okej, fint din jävla avskyvärda smuttskalle, min mamma hade rätt om såna som du, säger Natarza och skyndar sig iväg. 1 aug, 2012 17:15 |
|
Majis
Elev |
Jättebra!
Tycker det är komiskt att du skriver allas förnamn förutom Crabbes och Goyles xD Haha Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 1 aug, 2012 18:20 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen