Villket djur skulle du ta?
Forum > Harry Potter > Villket djur skulle du ta?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Linus311
Elev |
Uggla
Tjenare!!! :) 15 aug, 2012 18:50 |
|
Borttagen
|
Hippogriff!
17 aug, 2012 08:43 |
|
Borttagen
|
Tror inte jag har skrivit i denna...
För mig är svaret enkelt: Uggla! Jag vet, dom flesta här har väl tagit ovanliga djur som Hippogrif, Fågel Fenix m.m... Men jag är nöjd med en uggla! ♥ 17 aug, 2012 08:45 |
|
Borttagen
|
Fågel Fenix eller drake!
17 aug, 2012 10:22 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag skulle ta en uggla!♥
Hej 17 aug, 2012 10:24 |
|
potterhead
Elev |
HIPPOGRIFF! Aldrig mer bil, buss eller flygplan! (tror ni att man kan ta med den på ett tåg?)
Kika in quidditchlaget Gothenburg Griffins på facebook! Hmu om du är nyfiken på att spela! https://m.facebook.com/gothenburggriffins 17 aug, 2012 10:25 |
|
Borttagen
|
Nifflare
17 aug, 2012 18:50 |
|
Borttagen
|
Hippogriff ^-^
17 aug, 2012 22:52 |
|
Whya
Elev |
17 aug, 2012 23:14 |
|
MsOdale
Elev |
Drake, dom är så awesome!
18 aug, 2012 20:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen