Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Mweep! Om en vecka är det dags :3
9 jun, 2012 23:05 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Optic: Kommer Rebecca Ferguson? :o Nej, hon kommer inte till Uppsala och inte till de städer hon skulle komma till heller eftersom hon måste operera sin fot. Jag vet inte varför men det där fick mig att asgarva. Ni vet att ni måste gratta mig i förskott på träffen? 10 jun, 2012 10:37 |
|
baramin
Elev |
*eftersom att jag är fantastisk* har jag lyckats göra slut på hela mitt konto= inga tågbiljetter=ni förstår nog resten eh. FÖRLÅT SOLDATER.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 10 jun, 2012 22:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av baramin: *eftersom att jag är fantastisk* har jag lyckats göra slut på hela mitt konto= inga tågbiljetter=ni förstår nog resten eh. FÖRLÅT SOLDATER. INTE ACCEPTABELT MÄNNISKA! D: 10 jun, 2012 22:43 |
|
Irah
Elev |
11 jun, 2012 11:09 |
|
Alice...
Elev |
11 jun, 2012 11:22 |
|
Ginny00
Elev |
YIHO kom så kan vi förvirra alla genom att heta Johanna båda två! (Profilen. 11 jun, 2012 14:07 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
HEY GUYS!
Jag har tråkiga nyheter Varken jag eller sötalillaarasara kommer D: Hoppas ni har kul iaf Jag ser fram emot en roligt vlogg sen ^^
12 jun, 2012 15:00 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: HEY GUYS! Jag har tråkiga nyheter Varken jag eller sötalillaarasara kommer D: Hoppas ni har kul iaf Jag ser fram emot en roligt vlogg sen ^^ NÄHÄ? D: SÅ JAG HAR ÖVAT PÅ MIN AUTOGRAF I ONÖDAN??? Nu måste Cindy komma bara för det. 12 jun, 2012 15:03 |
|
sötalillaarasara
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Josefin_Weasley: HEY GUYS! Jag har tråkiga nyheter Varken jag eller sötalillaarasara kommer D: Hoppas ni har kul iaf Jag ser fram emot en roligt vlogg sen ^^ NÄHÄ? D: SÅ JAG HAR ÖVAT PÅ MIN AUTOGRAF I ONÖDAN??? Du får posta den! Eller så kan du råka stanna,h.r på vägen dit! Nu måste Cindy komma bara för det. Skrivet av Ginny00: Skrivet av Josefin_Weasley: HEY GUYS! Jag har tråkiga nyheter Varken jag eller sötalillaarasara kommer D: Hoppas ni har kul iaf Jag ser fram emot en roligt vlogg sen ^^ NÄHÄ? D: SÅ JAG HAR ÖVAT PÅ MIN AUTOGRAF I ONÖDAN??? Nu måste Cindy komma bara för det. Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be 12 jun, 2012 19:55 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen