Tycker ni om Hermione?
Forum > Harry Potter > Tycker ni om Hermione?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ariel
Elev |
Skrivet av lilly potter england: Jag gillar hene men jag tycker Harry är bätre. Det skrivs henne och bättre! //Ariel 22 jul, 2012 18:21 |
|
Borttagen
|
hon är dryg i ettan men annars gillar jag henne
22 jul, 2012 19:30 |
|
Regulus
Elev |
Jag gillar henne genom alla böcker och genom alla filmer.. Vad skulle hp vara utan henne?
Hon finns ju där för Harry när inte Ron är där, och hon och Harry har ett sånt fint vänskapsförhållande så att det inte är sant! asdjsaklasj Och Emma Watson är den perfekta Hemrione. Punkt slut.
23 jul, 2012 09:57 |
|
Borttagen
|
Ja, jag älskar Hermione,. Hon är otroligt söt och duktig!
23 jul, 2012 11:17 |
|
Borttagen
|
Gillar Hermione
23 jul, 2012 18:42 |
|
Borttagen
|
Jag gillar hermione,Hon är Väldigt duktig på att följa reglerna,Men Ifall ni visste,Hon skulle sorterats in i Rawenclaw ifall Hon inte Kände sig bekväm i Gryffindor.
23 jul, 2012 18:44 |
|
Hermione Granger!<3
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, jag älskar Hermione,. Hon är otroligt söt och duktig! Håller med!♥♥♥♥♥ Hon är bäst
HERMIONE FOREVER!!!!<3<3<3<3<3<3<3
26 jul, 2012 11:31 |
|
maja11juu
Elev |
Gillar henne,fast hon är inte min favoritkaraktär
26 jul, 2012 12:23 |
|
Why worry?
Elev |
Tycker hon är mycket irriterande i böckerna!
Duellera! 26 jul, 2012 12:23 |
|
Dumbledore!<3
Elev |
Ja! tycker hon är fett bra!
Dumbledore forever!♥ 26 jul, 2012 12:52 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen