The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
2 jul, 2012 13:49 |
|
Ginny00
Elev |
Ni vet i början, där jag sätter ett låtcitat?
(Den som postar Call me maybe eller Justin Bieber är tyvärr död! Inget ont mot de eller de som gillar Call me maybe eller JB, men det är musik jag aldrig skulle få in i denna fanfiction. 2 jul, 2012 16:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Ni vet i början, där jag sätter ett låtcitat? (Den som postar Call me maybe eller Justin Bieber är tyvärr död! Inget ont mot de eller de som gillar Call me maybe eller JB, men det är musik jag aldrig skulle få in i denna fanfiction. Holding on and letting go by Ross Copperman Bara för att jag älskar den! 2 jul, 2012 16:49 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Ginny00: Ni vet i början, där jag sätter ett låtcitat? (Den som postar Call me maybe eller Justin Bieber är tyvärr död! Inget ont mot de eller de som gillar Call me maybe eller JB, men det är musik jag aldrig skulle få in i denna fanfiction. Safe and Sound med Taylor Swift. Tycker den är lite passande. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 2 jul, 2012 16:52 |
|
amanda1104
Elev |
Would You Love a Monsterman av Lordi Älskar den låten.
Eller Blood Red sandman av Lordi Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 jul, 2012 16:52 |
|
Hermia
Elev |
Vad sägs om
Battlefield - Jordin Sparks? Breathe - Taylor Swift? Your guardian angel - The Red Jumpsuit Apparatus? Once a MADling, always a MADling 2 jul, 2012 16:53 |
|
Ginny00
Elev |
Tack för alla förslag!
Hermia - Breathe funderade jag på, men hittade sen inget vettigt citat. 2 jul, 2012 17:00 |
|
Tonks_xD
Elev |
2 jul, 2012 19:43 |
|
HannaPanna
Elev |
2 jul, 2012 20:03 |
|
Tonks_xD
Elev |
2 jul, 2012 20:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen