Gör man vad som helst för kärleken?
Forum > Fanfiction > Gör man vad som helst för kärleken?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Stinaa
Elev |
9 apr, 2012 20:31 |
|
Cara Riddle
Elev |
man kan ju hoppas att allt blir bra, men man måste få ihop allt bara ^^
tack vad gulliga ni är ♥ jag blir jätte glad över era ord ♥ ![]()
9 apr, 2012 20:37 |
|
Stinaa
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: man kan ju hoppas att allt blir bra, men man måste få ihop allt bara ^^ tack vad gulliga ni är ♥ jag blir jätte glad över era ord ♥ Japp det går nog lycka till med skrivande på boken Det är vi som ska Tacka som får läsa!
9 apr, 2012 20:41 |
|
Cara Riddle
Elev |
tack, jag får snart tillbaka min egna data och då skall jag skriva
ja varse ♥ men en förtfattare är inget utan sina läsare så jag tackar er för at tni läser ♥ ![]()
9 apr, 2012 20:48 |
|
Stinaa
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: tack, jag får snart tillbaka min egna data och då skall jag skriva ja varse ♥ men en förtfattare är inget utan sina läsare så jag tackar er för at tni läser ♥ Okej *väntar Haha okej ^^ we need each other
9 apr, 2012 20:51 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Stinaa: haha vad roligt att höra Skrivet av Cara Riddle: tack, jag får snart tillbaka min egna data och då skall jag skriva ja varse ♥ men en förtfattare är inget utan sina läsare så jag tackar er för at tni läser ♥ Okej *väntar Haha okej ^^ we need each other ja de tär nog så, vi överlever inte utan varandra ![]()
9 apr, 2012 21:01 |
|
Borttagen
|
Grymt bra kapitel! Men allting blev mkt sorligare när jag fick veta att det var hennes son som Draco höll fången :'(
Men jag fattade inte riktigt, du skrev att hon fick honom för 4 år sedan men att han skulle fylla 6! Jag skulle köpa din bok!!!!! 9 apr, 2012 21:01 |
|
AlexZz
Elev |
*YESH!* boken blir klar i år! ^^ Men du fortsätter på FF:en också va?? *vet inte vad jag vill ha mest.*
. .
9 apr, 2012 21:02 |
|
Stinaa
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Stinaa: haha vad roligt att höra Skrivet av Cara Riddle: tack, jag får snart tillbaka min egna data och då skall jag skriva ja varse ♥ men en förtfattare är inget utan sina läsare så jag tackar er för at tni läser ♥ Okej *väntar Haha okej ^^ we need each other ja de tär nog så, vi överlever inte utan varandra Vad roligt!!
9 apr, 2012 21:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det var jag som tänkte helt fel xD haha jag tänkte att han var fyra när DRaco tog honom, tackar jag skall genast ändra detta Grymt bra kapitel! Men allting blev mkt sorligare när jag fick veta att det var hennes son som Draco höll fången :'( Men jag fattade inte riktigt, du skrev att hon fick honom för 4 år sedan men att han skulle fylla 6! Jag skulle köpa din bok!!!!! Skrivet av Borttagen: ja men självklart ^^ jag tänker inte sluta skriva på FF bara för att jag skall skriva på boken med ^^Grymt bra kapitel! Men allting blev mkt sorligare när jag fick veta att det var hennes son som Draco höll fången :'( Men jag fattade inte riktigt, du skrev att hon fick honom för 4 år sedan men att han skulle fylla 6! Jag skulle köpa din bok!!!!! Skrivet av Stinaa: ja Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Stinaa: haha vad roligt att höra Skrivet av Cara Riddle: tack, jag får snart tillbaka min egna data och då skall jag skriva ja varse ♥ men en förtfattare är inget utan sina läsare så jag tackar er för at tni läser ♥ Okej *väntar Haha okej ^^ we need each other ja de tär nog så, vi överlever inte utan varandra Vad roligt!! ni gör mig så himla glad nu ![]()
9 apr, 2012 21:09 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen