Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

gillar ni någon ond?

Forum > Harry Potter > gillar ni någon ond?

1 2 3 ... 23 24 25 ... 27 28 29
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag gillar dom flesta onda men mina favoriter är, Bellatrix, Draco, Severus Snape.

31 jul, 2012 14:13

Borttagen

Avatar


Draco

31 jul, 2012 20:33

Minihäst *
Elev

Avatar


Bellatrix!

another day, another slay

1 aug, 2012 14:43

Freja
Elev

Avatar


Drack är inte ond, annars hade jag tagit honom!
Men, Bellatrix

Everything is Dramione and nothing hurts.

1 aug, 2012 17:15

amanda1104
Elev

Avatar


Malfoys, Bellatrix och VOLDY!!!

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

1 aug, 2012 17:26

Borttagen

Avatar


Draco isåfall men annars gillar jag verkligen ingen!

1 aug, 2012 19:40

rosea
Elev

Avatar


Voldermort! eller, oj, förlåt, Den-Dom-Inte-Får-Nämnas-Vid-Namn

TEBAKS IGEN

1 aug, 2012 21:01

Bittersweet
Elev

Avatar


Jag blir lite mycket fascinerad utav Tom Riddle, måste jag medge...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fae389fd29b6e17ab6fdb0f94ab245a93%2Ftumblr_o56q5jUH5e1ut5jigo3_1280.png https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F5137c26c39869cd71f30f212cd139a5d%2Ftumblr_o56q5jUH5e1ut5jigo10_1280.png

1 aug, 2012 22:02

Lililicious
Elev

Avatar


Voldermort x.x

1 aug, 2012 22:12

Borttagen

Avatar


Draco

2 aug, 2012 16:25

1 2 3 ... 23 24 25 ... 27 28 29

Forum > Harry Potter > gillar ni någon ond?

Du får inte svara på den här tråden.