gillar ni någon ond?
Forum > Harry Potter > gillar ni någon ond?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag gillar dom flesta onda men mina favoriter är, Bellatrix, Draco, Severus Snape.
31 jul, 2012 14:13 |
|
Borttagen
|
Draco
31 jul, 2012 20:33 |
Minihäst
Elev |
Bellatrix!
another day, another slay 1 aug, 2012 14:43 |
|
Freja
Elev |
Drack är inte ond, annars hade jag tagit honom!
Men, Bellatrix Everything is Dramione and nothing hurts. 1 aug, 2012 17:15 |
|
amanda1104
Elev |
Malfoys, Bellatrix och VOLDY!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 aug, 2012 17:26 |
|
Borttagen
|
Draco isåfall men annars gillar jag verkligen ingen!
1 aug, 2012 19:40 |
|
rosea
Elev |
Voldermort! eller, oj, förlåt, Den-Dom-Inte-Får-Nämnas-Vid-Namn
TEBAKS IGEN 1 aug, 2012 21:01 |
|
Bittersweet
Elev |
1 aug, 2012 22:02 |
|
Lililicious
Elev |
Voldermort x.x
1 aug, 2012 22:12 |
|
Borttagen
|
Draco
2 aug, 2012 16:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen