Hogwarts yngre dödsätares kärleks historia
Forum > Fanfiction > Hogwarts yngre dödsätares kärleks historia
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AndromedaBlack
Elev |
jättebra
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 24 feb, 2012 21:53 |
|
Klara_Grint
Elev |
PMG!!! DU ÄGER PÅ FF!!!
Den e fett bra skriven!!! *Bevakar Im a Raweslypuff!!! 24 feb, 2012 22:01 |
|
AlexZz
Elev |
24 feb, 2012 22:01 |
|
96hpevanescence
Elev |
Gud vad jag blir glad över alla kommentarer och nya läsare!!! Ni är helt enkelt BÄST!!!♥
Men här ett nytt kapitel, lite kort men här kommer det i alla fall Kapitel 14 Draco Draco var på väg tillbaka ner mot fängelsehålorna efter att ha spenderat flera timmar i vid-behov-rummet tillsammans med Hermione. De första timmarna hade inte varit särskilt roliga. Både han och hon hade gråtit. Han hade bett om ursäkt minst en miljon gånger och hon hade bara sagt förlåt några få… De hade tillslut bara gråtit och hållit om varandra för att trösta den andre. Det hade egentligen inte tröstat Draco något, han hade gråtit värre än någonsin när hon höll om honom. Han förtjänade det inte. Han förtjänade inte henne… Inte efter allt han sagt, och som han kommer att göra. Men han måste, om han skulle överleva. Det var själviskt, men han var rädd. Rädd för döden. Rädd för att inte få se Hermione mer… Men när de tillslut slutat gråta, hade de börjat prata om andra saker. Vanliga saker som t.ex. favoritämne och favoritfärg. Vardagliga saker. De hade skrattat och pratat som om de aldrig gjort annat. Han älskade att se på när Hermione pratade, för hon var alltid så entusiastisk om det hon pratade om och hon gestikulerade nästan överdrivet mycket. Draco hade förstås stulit en och annan kyss från Hermione när hon inte var beredd på det. Han log. Trots att kvällen inte börjat på bästa vis, hade det i alla fall avslutats bra. Morgonen därpå gick Draco upp tidigare än de andra killarna i sovsalen för att duscha, han var rödkantad runt ögonen efter att ha drömt en mardröm. Men han mindes inte vad den hade handlat om. Bara att Hermione varit med. När Draco duschade tänkte han på hans första år, de första dagarna som han gått på Hogwarts. På den tiden var han och Hermione faktiskt vänner. De hade blivit det på tåget mot Hogwarts. Men hans far hade fått reda på det och på något vis lyckats få Hermione och alla andra, utom Draco, glömma att han och Hermione var vänner. Han skulle berätta det för henne någon dag, i framtiden. Uppe i stora salen var det förvånansvärt mycket elever för att vara så tidigt. Hermione var en av dem och hon tittade upp när Draco kom in i stora salen. Draco log mot henne, diskret förstås. Det ryckte lite i hennes mungipor innan hon tittade ner i sin bok igen. Draco satte sig vid det i stort sett tomma slytherinbordet och tog för sig av det rostade brödet. Han plockade upp sitt schema och kollade igenom det. Det första han hade nu på morgonen var trolldryckskonst. Han log. Trolldryckskonst skulle bli roligt. Inte för att han gillade Snigelhorn, utan för att Hermione skulle vara där. Hjärtat tog ett skutt och han tog nöjt en tugga av sitt rostade bröd.
24 feb, 2012 22:04 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
supermegaazomefoxiehot!
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 24 feb, 2012 22:06 |
|
AlexZz
Elev |
24 feb, 2012 22:07 |
|
96hpevanescence
Elev |
24 feb, 2012 22:07 |
|
Borttagen
|
Jättebra! Mer imorgon?
24 feb, 2012 22:07 |
|
amuLove
Elev |
24 feb, 2012 22:07 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av 96hpevanescence: Skrivet av Ginny.:.Weasley: supermegaazomefoxiehot! Det gick fort Jag läser asfort när något är supermegaazomefoxiehot! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 24 feb, 2012 22:11 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen