Officiell "Vad äter du på?"
Forum > Off Topic > Officiell "Vad äter du på?"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Jag vet! Måste bara tillägga att det är jäkligt tur att jag inte äter nudlar med det där.. spadet. Hahaha, gud så blött det hade varit här. D:
Mumma, riskakor! "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 3 feb, 2011 18:47 |
|
jan
Elev |
Skrivet av soratanaka: ja oj nu ska träningen snart börga igen!Jag vet! Måste bara tillägga att det är jäkligt tur att jag inte äter nudlar med det där.. spadet. Hahaha, gud så blött det hade varit här. D: Mumma, riskakor! Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
3 feb, 2011 18:49 |
|
Oskan
Elev |
Har nyss ätit pannkakor!
Hade dock ingen sylt så det var lite fail! >.< "May the force be equal to mass times acceleration" 4 feb, 2011 00:03 |
|
Li
Biträdande rektor |
Åt frukost för ett tag sen
without something there is no nothing 4 feb, 2011 09:56 |
|
Snövinge
Elev |
Vi ska få tacos till lunch ♥
We are all wizards. Even Ron. 4 feb, 2011 11:34 |
|
soratanaka
Elev |
Vi fick också tacos till lunch
Sedan gjorde vi raggmunkar i HK:n. Avskyr raggmunkar, men de är i alla fall bättre än de som skolan erbjuder oss. Äter riskakor än igen ;D "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 4 feb, 2011 19:19 |
|
Celebikai
Elev |
4 feb, 2011 19:32 |
|
ninja
Elev |
4 feb, 2011 19:38 |
|
soratanaka
Elev |
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 4 feb, 2011 19:46 |
|
ninja
Elev |
Skulle vilja äta på godis just nu. aa fast ne.
4 feb, 2011 19:52 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen