Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)
Forum > Harry Potter > Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bombarda
Elev |
dem är mer charmiga i långt, men mer "manliga" i kortare
Kärlek till alla! 7 aug, 2012 00:41 |
|
Lime
Elev |
7 aug, 2012 02:22 |
|
Borttagen
|
vet ej
7 aug, 2012 09:26 |
|
Clara Darkin
Elev |
Är det bara jag som stör mig på att alla har så långt hår i den fjärde filmen? =.=' Ron har långt, Harry har, Fred och George... Jag tycker det är bättre med kort!
![]()
7 aug, 2012 10:22 |
|
Erica
Elev |
7 aug, 2012 13:47 |
|
lily99
Elev |
Skrivet av Clara Darkin: Är det bara jag som stör mig på att alla har så långt hår i den fjärde filmen? =.=' Ron har långt, Harry har, Fred och George... Jag tycker det är bättre med kort! jag stör mig också på det, haha men nu är det försent att ändra på det 7 aug, 2012 14:00 |
|
Confringo
Elev |
Dom ser bra ut i allt, men jag tycker nog att dom ser bäst ut i kort hår.
Läs gärna min ff: http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22814
7 aug, 2012 14:32 |
|
Borttagen
|
Nej de passar inte direkt i det men jag gillar generellt sett inte långt hår på killar
7 aug, 2012 15:04 |
|
amanda1104
Elev |
Jag tycker det
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 7 aug, 2012 15:10 |
|
Borttagen
|
Nej det tycker jag inte, det är snyggare som det är i typ sjuan.
7 aug, 2012 15:14 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen