Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny4ever
Elev |
Skrivet av mican00: oki ;-) Skrivet av Ginny4ever: Skrivet av mican00: vilken tidning? När du blir helt galen när du läser en tiding och så är det en som skickat in en insändare där den skriver att den älskar HP!!!!!!!!! Och så var det en bild på Rupert Grint också för en hade önskat sig det och jag blev jätteglad och tänkte på Ron Julia http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 24 maj, 2012 10:00 |
|
ronnyponny
Elev |
I våran lokaltidning finns det en ungdomssida och då var det en tjej som hade ritat av Dobby!
Och den var SKIT bra!!!
24 maj, 2012 14:04 |
|
LunaLovegood1
Elev |
När man får i uppgift att rita en europeisk flagga och man direkt ritar en förenklad verision av Hoggy-emblemet ♥
24 maj, 2012 15:14 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
När du blir som galen för att du får ''Voldermort'' i rita&gissa
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 24 maj, 2012 15:26 |
|
Nicole <3
Elev |
24 maj, 2012 16:19 |
|
Hermia
Elev |
Jag skrek på en kille idag som sa detomener. Sedan började han förhöra mig på skådisar och så blev jag sur på honom för att jag försökte komma på namnen på James och Oliver Phelbs och han satt och bara "du kan inte, du kan inte." Då stack jag.
Once a MADling, always a MADling 24 maj, 2012 20:17 |
|
95mas
Elev |
När min syrra pratade om att hon har en tredje våning på sin skola där eleverna inte får vara tänkte jag direkt på förbjudna korridoren på tredje våningen.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
24 maj, 2012 20:24 |
|
Ginny4ever
Elev |
Skrivet av 95mas: guld!!!!När min syrra pratade om att hon har en tredje våning på sin skola där eleverna inte får vara tänkte jag direkt på förbjudna korridoren på tredje våningen. http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 24 maj, 2012 20:37 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Ginny4ever: Skrivet av 95mas: guld!!!! När min syrra pratade om att hon har en tredje våning på sin skola där eleverna inte får vara tänkte jag direkt på förbjudna korridoren på tredje våningen. Tänk om det var så hos oss, vänta! DET ÄR LITE GRANN SÅ FÖR MIG MED!!!!!! Man kan säga det iaf för mitt klassrum ligger på första våningen sedan kan man gå upp för en kort trappa till andra våningen och därifrån kan man gå upp en till kort trappa där tredje våningen är, och på tredje våningen är lärarrummen och så, så där får vi inte vara! ![]()
24 maj, 2012 20:41 |
|
Borttagen
|
När man sitter inne på mugglarportalen klockan två på natten en vardag så är man rejält HP-skadad...
25 maj, 2012 01:49 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen