Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Japp idag sa jag till honom att jag inte gillade honom på det sättet längre.... Japp, nu hatar jag mig själv för det är en enda stor fet lögn! </3 Gillar han dig? Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Japp idag sa jag till honom att jag inte gillade honom på det sättet längre.... Japp, nu hatar jag mig själv för det är en enda stor fet lögn! </3 Gillar han dig? Dom vän; ja Som pojkvän; tror inte det, han är ihop med en tjej redan </3 Noooooooooooooooooooo! Jag skulle bli FÖRKROSSAD om min crush var ihop men någon Ja, det är precis vad jag var, enligt honom, men jag är fortfarande! Tack för att du förstår! ♥ </3 Man mikham to ra dar aghosh giram <3 22 apr, 2013 22:34 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av hyperion: Vill bara gilla någon som gillar mig. Ska det vara så jävla svårt. Har väl inget problem med att vara singel egentligen, men någon jävla gång kan det väl få slå rätt? Ok hej det här är så jag och jg orkar inte uhhhhhHHHHHHH
23 apr, 2013 15:17 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av hyperion: Vill bara gilla någon som gillar mig. Ska det vara så jävla svårt. Har väl inget problem med att vara singel egentligen, men någon jävla gång kan det väl få slå rätt? Ok hej det här är så jag och jg orkar inte uhhhhhHHHHHHH vi kan deppa ihop ok ![]()
23 apr, 2013 16:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hyperion: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av hyperion: Vill bara gilla någon som gillar mig. Ska det vara så jävla svårt. Har väl inget problem med att vara singel egentligen, men någon jävla gång kan det väl få slå rätt? Ok hej det här är så jag och jg orkar inte uhhhhhHHHHHHH vi kan deppa ihop ok Då är vi fyra tror jag 23 apr, 2013 16:28 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av hyperion: Vill bara gilla någon som gillar mig. Ska det vara så jävla svårt. Har väl inget problem med att vara singel egentligen, men någon jävla gång kan det väl få slå rätt? Ok hej det här är så jag och jg orkar inte uhhhhhHHHHHHH vi kan deppa ihop ok oh yes totally ok fine
23 apr, 2013 16:37 |
|
Dramione99
Elev |
Jag vet att jag är kär. Men jag vet inte i vem, haha. Det där lät säkert kind of weird.
23 apr, 2013 16:52 |
|
dillen99
Elev |
Ja det var så mycke lättare att prata idag i skolan efter vad jag sa till dig igår, men att känna dina blickar i mig bar inte särskilt lätt.
Ja han tittade på mig ofta och jag vågade inte möta hans blick... Man mikham to ra dar aghosh giram <3 23 apr, 2013 22:41 |
|
YES
Elev |
Hatar den djävla kärleks skiten! Vet ju att hon troligtvis inte är ett dugg kär i mig men det finns ju ingen avstängningsknapp. Önskar bara att det gick att upphöra att vara kär eller att jag kunde våga säga hur jag känner till henne så att jag får ett tydligt "jag älskar dig också" eller "jag älskar inte dig".
Whatever
26 apr, 2013 15:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av YES: Hatar den djävla kärleks skiten! Vet ju att hon troligtvis inte är ett dugg kär i mig men det finns ju ingen avstängningsknapp. Önskar bara att det gick att upphöra att vara kär eller att jag kunde våga säga hur jag känner till henne så att jag får ett tydligt "jag älskar dig också" eller "jag älskar inte dig". Ja, man vågar ju inte fråga 26 apr, 2013 15:59 |
|
Dramione99
Elev |
Nu har jag fått veta att en kille är kär i mig ... kul för mig, tänker ni säkert. Men nej. Jag gillar inte honom alls. Jag respekterar honom och så, vi är ganska bra kompisar också. Dock skulle det bara var fel. Jag kan inte tänka mig oss två tillsammans bara. Han har inte sagt till mig att han gillar mig, men en av hans bästa vänner bekräftade det idag .... usch, jobbig situation. jag tycker om honom - jättemycket. Men inte tillräckligt liksom ...
26 apr, 2013 16:25 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen