Vad tänker du på när du ser PÖD's profilbild?
Forum > Quidditchplanen > Vad tänker du på när du ser PÖD's profilbild?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Rolig människa
8 jun, 2012 08:31 |
|
Fairydust
Elev |
Typ en barbiedocka eller något sådant.
I don't wanna break these chains! 8 jun, 2012 09:10 |
|
Lills
Elev |
8 jun, 2012 09:14 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
8 jun, 2012 09:16 |
|
Borttagen
|
En tjej
8 jun, 2012 14:11 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
8 jun, 2012 14:42 |
|
Fairydust
Elev |
Varje gång jag ser din bild så undrar jag om du har underhåret färgat i en mörkare färg, är det så?
I don't wanna break these chains! 8 jun, 2012 19:35 |
|
Borttagen
|
Rooooooosa-freak, typ xD Nejmen, rosa hår är ju fint :]
8 jun, 2012 19:40 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Fairydust Nej, mitt underhår är ljusare eftersom jag färgade det i typ 3-4 år och de senaste två åren har jag avfärgat det och låtit det växa ut. Så egentligen är mitt hår blont
En glad tjej ![]()
8 jun, 2012 19:56 |
|
PotterHunger
Elev |
En söt tjej
Läs min profil för info... 8 jun, 2012 20:35 |
Forum > Quidditchplanen > Vad tänker du på när du ser PÖD's profilbild?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen