Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nadia
Elev |
26 apr, 2012 08:06 |
|
Borttagen
|
Ja, gör det! Den är säkert jättefin! 26 apr, 2012 08:07 |
|
Nadia
Elev |
26 apr, 2012 09:02 |
|
Borttagen
|
Bra!
26 apr, 2012 10:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Bombarda: Skrivet av Borttagen: Såhär långt har jag kommit nu ^^ ![]() Ritade lite mer hår, men ljuset gör att resten ser konstigt ut... ![]() OMG!!!!! det är ju exakt likt Tack ♥♥ 26 apr, 2012 12:21 |
|
Borttagen
|
26 apr, 2012 15:25 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: ![]() Tecknad för hand, färglagd i Gimp gjorda av.. mig. *går och skäms lite* TACK GODE GUD FÖR MIN NYA SKRIVARE MED SCANNER SÄGER JAG BARA! ♥ Vad sööt! :3 ![]()
26 apr, 2012 15:33 |
|
Nadia
Elev |
Skrivet av Borttagen: men gud va söt ^^![]() Tecknad för hand, färglagd i Gimp gjorda av.. mig. *går och skäms lite* TACK GODE GUD FÖR MIN NYA SKRIVARE MED SCANNER SÄGER JAG BARA! ♥ här är min James Potter teckning ^^ den blev inte så bra men jag blev ganska nöjd ![]()
26 apr, 2012 15:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nadia: Skrivet av Borttagen: men gud va söt ^^![]() Tecknad för hand, färglagd i Gimp gjorda av.. mig. *går och skäms lite* TACK GODE GUD FÖR MIN NYA SKRIVARE MED SCANNER SÄGER JAG BARA! ♥ här är min James Potter teckning ^^ den blev inte så bra men jag blev ganska nöjd Jättefin! 26 apr, 2012 17:26 |
|
mican00
Elev |
26 apr, 2012 20:09 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen