Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
21 aug, 2013 15:18
|
|
Borttagen
|
Jag kysste Mas och kramade honom
" Jag skulle aldrig vara otrogen mot dig älskling " viskade jag i hans öra
21 aug, 2013 15:20
|
|
Borttagen
|
jag kramade kelly och hånglade upp henne
21 aug, 2013 15:21
|
|
Borttagen
|
Jag kysste Mas, jag tog på hans lem igenom byxorna medans jag hånglade
21 aug, 2013 15:25
|
|
Borttagen
|
21 aug, 2013 15:25
|
|
Borttagen
|
21 aug, 2013 15:26
|
|
Borttagen
|
jag hånglade upp kelly och tog av henne trosorna
21 aug, 2013 15:29
|
|
Borttagen
|
Jag tvekade lite men lätt honom göra det
21 aug, 2013 15:30
|
|
Borttagen
|
jag klämde på hennes rumpa
21 aug, 2013 15:31
|
|
Borttagen
|
Plötsligt började Ichigo att gråta
21 aug, 2013 15:32
|
Du får inte svara på den här tråden.