Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
20 sep, 2012 17:42 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Savi hade helt missat den. ♥ alltså! Den som först inser att låtarna är uppe måste säga till jag älskar verkligen Britneys låtar, så jag taggar det här avsnittet som fan Hur kan du missat den! Är typ beroende! XD Jag vet inte! Men jag måste säga. SÅÅÅ besviken jag blev på Everytime. En av de bästa Britney låtarna. Men Marley (tror jag?) gör det inte rättvisa! Men Crazy/(you drive med) Crazy. CAN'T WAIT! Den scenen, den scenen alltså! Kommer dö.
20 sep, 2012 17:43 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Savi hade helt missat den. ♥ alltså! Den som först inser att låtarna är uppe måste säga till jag älskar verkligen Britneys låtar, så jag taggar det här avsnittet som fan Hur kan du missat den! Är typ beroende! XD Jag vet inte! Men jag måste säga. SÅÅÅ besviken jag blev på Everytime. En av de bästa Britney låtarna. Men Marley (tror jag?) gör det inte rättvisa! Men Crazy/(you drive med) Crazy. CAN'T WAIT! Den scenen, den scenen alltså! Kommer dö. Håller med om Everytime... Har du sett/hört Rachel??
20 sep, 2012 17:45 |
|
EmahS
Elev |
20 sep, 2012 17:46 |
|
Savi
Elev |
20 sep, 2012 17:52 |
|
EmahS
Elev |
Oh yes. och jag kände lite såhär.... ![]() nästan så jag skulle gå gay för Lea i den videon alltså! damn
20 sep, 2012 17:54 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Oh yes. och jag kände lite såhär.... ![]() nästan så jag skulle gå gay för Lea i den videon alltså! damn Haha. Du, det gjorde jag för läääänge sen
20 sep, 2012 17:54 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Oh yes. och jag kände lite såhär.... ![]() nästan så jag skulle gå gay för Lea i den videon alltså! damn Haha. Du, det gjorde jag för läääänge sen Gifsen från den videon sen alltså. haha. Hon känns väldigt... Santana i den faktiskt.
20 sep, 2012 18:00 |
|
hyperion
Elev |
20 sep, 2012 18:05 |
|
Luna Chang
Elev |
Asså♥
True Colours är en så sjukt fin låt!♥ Hej 20 sep, 2012 18:09 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen