Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Caius
Elev |
Marsku, oj oj, det var oväntat att jag var med där. Tror jag aldrig har fått något meddelande tidigare om att jag har blivit taggad i den här tråden förr, lol. xd
Men tack tack och kram till dig med. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 23 sep, 2012 15:36 |
|
Miss Black
Elev |
23 sep, 2012 15:52 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
23 sep, 2012 16:04 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: MissFniss: Å tack! ♥ STOOOR KRAM TILLBAKA! ♥ Jag kan betala glassen nästa gång Naw, tack finis! ♥♥♥ Hahah x)
23 sep, 2012 16:05 |
|
Voldy0000
Elev |
Marsku tack så mycket!
Ps du äger också! The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 23 sep, 2012 16:07 |
|
AlexZz
Elev |
23 sep, 2012 16:16 |
|
Soda
Elev |
23 sep, 2012 16:21 |
|
Borttagen
|
Jinx
Klart man läser den, den är ju så underbar, tycker alla borde kika in och bli fängslade av en historia så bra skriven! 23 sep, 2012 16:22 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
23 sep, 2012 16:22 |
|
Borttagen
|
Vrf ska man ge kramar om man inte får kramar tbx
23 sep, 2012 16:23 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen