@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Aydane
Elev |
Skulle vilja ha en version av KLASSRUMMET som körde på "Svara så fel du kan"-reglerna
19 apr, 2017 23:05 |
|
Skyfall
Elev |
Orkar verkligen inte med mig själv. Först sitter jag och räknar ner mina inlägg för att se när jag skrev mitt 1500 inlägg. Ovh sen missar jag det!
20 apr, 2017 00:01 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha en cembalo.
20 apr, 2017 00:19 |
|
Solkatten
Elev |
WTF "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 apr, 2017 01:15 |
|
thecellabration
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av thecellabration: jag är så GLAD för mitt favoritband ever släppte äntligen en ny låt :^^^) Jag är helt besatt av låten (och bandet sedan 6 år tillbaka)!!! saaaame (till och med sedan 6 år tillbaka jag också hahaha!!) 20 apr, 2017 07:47 |
|
Borttagen
|
Dags att åka och kolla in ett stödboende i skövde, ber till gud att det är ett bra ställe så jag kan komma ifrån sjukhuset!
20 apr, 2017 09:05 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Dags att åka och kolla in ett stödboende i skövde, ber till gud att det är ett bra ställe så jag kan komma ifrån sjukhuset! Det är första gången någon här nämner ett ställe som är nära mitt hem! Coolt. Men Skövde är en fin och mysig stad, hoppas verkligen att du trivs! ♥ (Eller du kanske har bott där tidigare?)
20 apr, 2017 09:45 |
|
Scorperion
Elev |
20 apr, 2017 11:35 |
|
themarauder
Lärare |
Vad ledsen och arg jag blir när folk jag känner skriver på fb att ADHD/ADD är påhitt bara för att de inte kan tänka sig in i att vissa människor inte fungerar precis som de.... =( ♥
=) - just like themarauder 20 apr, 2017 12:19 |
|
LunaLovegood1
Elev |
haha. är alltså hemma från skolan idag för att jag inte ville göra en grej på franskan som skulle ske idag. istället för att städa mitt rum, eller plugga inför mitt italienskaprov imorgon, eller läsa, eller spela piano, eller göra något öht, så ligger jag fortfarande i sängen och har fortfarande inte sett klart filmen jag började se för typ tre och en halv timme sen för att jag hela tiden pausar och gör helt irrelevanta saker utan någon som helst betydelse? what
20 apr, 2017 12:33 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen