@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
effu
Elev |
Skrivet av Fjäril: Exakt. Jag gillar den känslan. Har också yes-känslan för fick mitt första silverkort idag ♡♡ がんばルビー ♡
19 apr, 2017 16:34 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Väntar på att Lunies och Alva_malfoy0303 ska komma hem till mig CUZ WE GOING TO LONDON TOMORROW!!!
Dock är jag lite besviken på att dom kanske inte ska sova här...men är iallafall jättetaggad
19 apr, 2017 16:34 |
|
Fjäril
Elev |
Skrivet av effu: Skrivet av Fjäril: Exakt. Jag gillar den känslan. Har också yes-känslan för fick mitt första silverkort idag ♡♡ Grattis! ♥ ![]()
19 apr, 2017 16:37 |
|
Scorperion
Elev |
19 apr, 2017 16:41 |
|
thecellabration
Elev |
jag är så GLAD för mitt favoritband ever släppte äntligen en ny låt :^^^)
19 apr, 2017 16:45 |
|
effu
Elev |
Skrivet av Scorperion: På måndag (förhoppningsvis) kommer min studentmössa! ♥ Aa vad spännande hoppas du blir nöjd med allt ♡ (Eller, kanske vet du precis hur den blir redan, har aldrig tagit studenten ^^' ) がんばルビー ♡
19 apr, 2017 16:58 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av effu: Skrivet av Scorperion: På måndag (förhoppningsvis) kommer min studentmössa! ♥ Aa vad spännande hoppas du blir nöjd med allt ♡ (Eller, kanske vet du precis hur den blir redan, har aldrig tagit studenten ^^' ) Jag fick designa den själv på datorn, men jag är ändå astaggad på att få se hur den ser ut irl! ^^
19 apr, 2017 17:01 |
|
Borttagen
|
jag har suttit och skrivit om judendomen i två timmar nu & jag tror inte ens att jag är halvklar jag är så TRÖTT
och sedan har jag ju bara,,, resten av världsreligionerna kvar:-) 19 apr, 2017 17:55 |
|
effu
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag har suttit och skrivit om judendomen i två timmar nu & jag tror inte ens att jag är halvklar jag är så TRÖTT och sedan har jag ju bara,,, resten av världsreligionerna kvar:-) Bra jobbat ändå ^^ Glöm inte att det är viktigt att ta paus också ibland ♡ がんばルビー ♡
19 apr, 2017 18:06 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Hedwig96: jo är själv också nästan 21 men menar att medelåldern på medlemmarna här är 18. När jag kom hit var den liksom under 15 Säkert för att jag drog ner den xD ja de börjar ju bli 5 år sen jag kom hit också så jag antar att de bara är många gamla medlemmar kvar här som precis som man brukar blir äldre för var dag 19 apr, 2017 20:15 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen