@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Jag behöver skaffa en större säng! Våra katter tar över den, jag får ju inte plats! xD HAHA naaaaw :'D ♥ Tänk att så små djur kan ta så stor plats!! helt otroligt ^_^ Och när de vräker sig blir de typ dubbelt så långa. x) AHAH eller huur xD Jag har EN katt men hon kan fasen ta upp halva sängen så jag har typ bara en liiiten bit att sova på xD Och sen är man ju alldeles för mycket en kattmänniska så man vill inte flytta på dom heller xD 19 apr, 2017 00:23 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Jag behöver skaffa en större säng! Våra katter tar över den, jag får ju inte plats! xD HAHA naaaaw :'D ♥ Tänk att så små djur kan ta så stor plats!! helt otroligt ^_^ Och när de vräker sig blir de typ dubbelt så långa. x) AHAH eller huur xD Jag har EN katt men hon kan fasen ta upp halva sängen så jag har typ bara en liiiten bit att sova på xD Tänk det med tre katter då! xD Man får ju hela tiden anpassa sin sovställning efter hur mycket plats det finns HAHA. Som tur är ligger bara en av katterna i sängen nu och vid sängkanten så det är lugnt just nu. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 apr, 2017 00:25 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Jag behöver skaffa en större säng! Våra katter tar över den, jag får ju inte plats! xD HAHA naaaaw :'D ♥ Tänk att så små djur kan ta så stor plats!! helt otroligt ^_^ Och när de vräker sig blir de typ dubbelt så långa. x) AHAH eller huur xD Jag har EN katt men hon kan fasen ta upp halva sängen så jag har typ bara en liiiten bit att sova på xD Tänk det med tre katter då! xD Man får ju hela tiden anpassa sin sovställning efter hur mycket plats det finns HAHA. Som tur är ligger bara en av katterna i sängen nu och vid sängkanten så det är lugnt just nu. AHAH JAA, då blir det ju typ nästan så att om alla dom ligger i sängen o man själv inte får plats så är det bara att anitngen sova i soffan eller på golvet xD 19 apr, 2017 00:27 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Jag behöver skaffa en större säng! Våra katter tar över den, jag får ju inte plats! xD HAHA naaaaw :'D ♥ Tänk att så små djur kan ta så stor plats!! helt otroligt ^_^ Och när de vräker sig blir de typ dubbelt så långa. x) AHAH eller huur xD Jag har EN katt men hon kan fasen ta upp halva sängen så jag har typ bara en liiiten bit att sova på xD Tänk det med tre katter då! xD Man får ju hela tiden anpassa sin sovställning efter hur mycket plats det finns HAHA. Som tur är ligger bara en av katterna i sängen nu och vid sängkanten så det är lugnt just nu. AHAH JAA, då blir det ju typ nästan så att om alla dom ligger i sängen o man själv inte får plats så är det bara att anitngen sova i soffan eller på golvet xD Har inte riktigt hänt mig att jag behöver sova någon annanstans men man får typ krypa ihop till en boll och ligga i fosterställning eller så ligger halva kroppen utanför typ. x) Allting för att inte störa katterna! Hur obekvämt man får sova är inte så viktigt. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 apr, 2017 00:30 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Jag behöver skaffa en större säng! Våra katter tar över den, jag får ju inte plats! xD HAHA naaaaw :'D ♥ Tänk att så små djur kan ta så stor plats!! helt otroligt ^_^ Och när de vräker sig blir de typ dubbelt så långa. x) AHAH eller huur xD Jag har EN katt men hon kan fasen ta upp halva sängen så jag har typ bara en liiiten bit att sova på xD Tänk det med tre katter då! xD Man får ju hela tiden anpassa sin sovställning efter hur mycket plats det finns HAHA. Som tur är ligger bara en av katterna i sängen nu och vid sängkanten så det är lugnt just nu. AHAH JAA, då blir det ju typ nästan så att om alla dom ligger i sängen o man själv inte får plats så är det bara att anitngen sova i soffan eller på golvet xD Har inte riktigt hänt mig att jag behöver sova någon annanstans men man får typ krypa ihop till en boll och ligga i fosterställning eller så ligger halva kroppen utanför typ. x) Allting för att inte störa katterna! Hur obekvämt man får sova är inte så viktigt. Hahah xD jaa, typ så ja. Min katt brukade förut ligga PÅ mina ben xD Så jag kunde inte röra på mig, alls!! Men hon har slutat med det nu. Hon insåg att det inte va så skönt o sova där då jag rörde mig så mycket xD haha!! 19 apr, 2017 00:37 |
|
Borttagen
|
Agghh jag kan inte sova och vill kolla på en film. Men hittar ingen som jag inte sätt....
19 apr, 2017 00:58 |
|
Skyfall
Elev |
19 apr, 2017 01:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Skyfall: Godnatt allesammans! Måste sova nu Goooooodnatt 19 apr, 2017 01:01 |
|
Fellrendión
Elev |
MTEL:
![]() Klippte sönder min gamla hoodie som är för liten *check* Klippte sönder mammas byxor *check* Klippte sönder mammas leggings *check* Inget överdrivet speciellt men tror det skulle kunna se bra ut med en choker med nitar, en fishnet-topp och coola kängor men det får bli en annan dag. xD P.S Jag fick ett jätteobehagligt meddelande när jag laddade upp det på tinypic med mobilen. Hur blockar man pop-up meddelanden på mobilen? Hatar när random virus sidor "ååhh du har vunnit en iphone" tar över hela chrome och man måste trycka på "ok" för att gå vidare för att inte ens reset:a webbläsaren funkar. Jag var tvungen att klicka på en twitterlänk från en youtubevideos beskrivning och sen välja "öppna i chrome" så jag kunde radera virusfliken. -.-
19 apr, 2017 01:24 |
|
mitchan
Lärare |
ibland tittar jag på min dip pen och tänker "hur i hela världen kan den här vara så bläckig"
sen tittar jag på min hand while inking och inser att den riktiga frågan är "hur i hela världen har jag yet to totally förstöra en teckning genom att smeta bläck all over den" hur händer ens det här ![]() ![]()
19 apr, 2017 07:25 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen