@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Arivle
Elev |
18 apr, 2017 20:08 |
|
Puffledust
Elev |
Har någon tips på saker från Harry Potter som jag kan lära min hund? Han kan redan spela död med kommandot Avada kedavra, och jag har en "trollstav" som jag använder när jag ska döda honom haha
18 apr, 2017 20:19 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Jag har mitt muntliga nationella prov i svenska 3 i morgon och jag är jättenervös för jag kan inte mitt tal utantill. Fuck. Men vem behöver sömn...
18 apr, 2017 20:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: SNÖ PLEASE STAHP Feel you! Det känns så fel när det är solljus och naturen skriker vår och så kommer det en snöstorm ur ingenstans nästan. Om man nu ska se något, något lite positivt i detta äckliga så är det nästan sällsamt vackert, med en disig gammelrosa himmel, träd och buskar i full blom och så stora mjuka flingor som singlar ner över det 18 apr, 2017 20:33 |
|
effu
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Jag har mitt muntliga nationella prov i svenska 3 i morgon och jag är jättenervös för jag kan inte mitt tal utantill. Fuck. Men vem behöver sömn... Åh förstår att du är nervös, hoppas att allt går bra och att du får sova lite i alla fall ♡ Ditt tal är säkert jättebra ^^ がんばルビー ♡
18 apr, 2017 20:36 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av effu: Skrivet av TheFifthMarauder: Jag har mitt muntliga nationella prov i svenska 3 i morgon och jag är jättenervös för jag kan inte mitt tal utantill. Fuck. Men vem behöver sömn... Åh förstår att du är nervös, hoppas att allt går bra och att du får sova lite i alla fall ♡ Ditt tal är säkert jättebra ^^ Tack så jättemycket! ♥ Jag är inte särskilt nöjd med mitt tal, men det får duga.
18 apr, 2017 20:39 |
|
Lazarus
Prefekt |
Äntligen fixade jag glasögon för att kunna sitta vid datorn utan problem. Ah, yes ♥
Spoiler: Tryck här för att visa! Mina vanliga är mörkblå/svarta, men de här kände jag för att ha lite mer... färgglada?
18 apr, 2017 20:51 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag klippte sönder lite olika plagg och fick till en lite punkgothig outfit och har gått och kollat mig själv i spegeln ett flertal gånger> Håliga tights med korta shorts och en ärmlös hoodie. Jag skäms inte för jag är fan skitsnygg idag (trots att min hud är torr som fan och jag är illamående dock).
18 apr, 2017 21:07 |
|
Borttagen
|
Paransomni-störningar låter fan hemskt, och nästan overkligt.. Jag trodde inte att sömngång fanns på riktigt när jag var yngre. Igår såg jag en dokumentär där en blev friad av domstol efter att ha slaktat två familjemedlemmar i sömnen (Kenneth Parks).. (Bevisningen löd att han ju faktiskt -älskade sina familjemedlemmar och att det inte ens existerade ett motiv, det fanns parasomni i släkten.) (..så det blev testat i ett sömnlaboratorium, och det blir ganska svårt att fejka sina sömnfaser. Hans mormor hade stoppat honom en gång då han försökt hoppa från fönstret (i sömnen) när han var elva år. it's interesting.. det här med sömngång.) Så i natt låg jag och tänkte på vad det är som får - min - kropp att bara ligga kvar i sängen, om den ens gör det. Och varför andras lämnar, nu är det kanske till och med.. väldigt ovanligt att ta bilen ner till centrum i sömnen men jag hade nog varit tillräckligt obekväm med att bara gå runt i lägenheten.. utan "min" vetskap.. Och så satt jag och tänkte på om det är rätt att fria någon som är en mördande zombie by night (bara det att han inte vet om det).. eller vad ens rättväsendet skall göra när sådant händer... Hans fru ville skiljas efter, what a surprise.. För i sådana fall är det egentligen båda han- och dem det drabbas som är .. offer. Fellrendión .. Får jag se? ^ 18 apr, 2017 22:11 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 apr, 2017 22:54 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen